September 14, 2001
Jag har ett litet problem med sms funktionen i icq...om jag hade skrivit ett fint sms på runt 150 tecken...sen när jag skulle skicka iväg det så säger programet att jag har för många tecken...men enligt den där tecken räknaren i smsfänstret så hade jag färre än 150 tecken. så jag provade med färre tecken...funkade inte så jag testade ennu färre...till slut kom jag fram till att det mästa jga kunde skicka va 75 tecken dvs hälften av vad räknaren säger...nån som har samma problem som kanske har en lösning på det?
September 14, 2001
August 22, 2005
jag säger två saker: http://www.trillian.cc och FLASH-sms
September 14, 2001
On 2002-01-11 14:46, Wedge wrote:
tror att ni har en liten "Hej detta skickades från ICQ XXXXXX tryck svara för att svara" som läggs till på alla sms. Kontrollera inställningarna och ta bort den signaturen. Då ska det nog funka men fler tecken.
Nope....har redan testa de
November 11, 2001
Evetuell Lösning
Jag skrev här för ett tag sedan och berättade att jag hade samma problem men idag så löste jag det.
Det finns ett litet program som heter ICQReboot.dll under ICQ mappen. Kör man den filen så fungerar det. (I alla fall för mej) Det som är lite synd är att man måste göra det efter varje gång datorn har varit avstängd! =(
[ Detta Inlägg ändrades av: olleh den 2002-01-16 11:14 ]
1 Guest(s)