December 10, 2001
Nja, man är väl inte på lan för att surfa, eller? och det är inget litet lan jag ska till heller, ca 100 pers...
och sedan är det alltid trevligt om man kunde få ett svar som kan ge ett svar på min fråga! varför överhuvudtaget svara om man inte kan hjälpa till??? :burn:
December 22, 2000
icq finns visst för lan. eller gjorde det för länge sedan. jag vet att jag hade en server programvara för lokalt bruk för länge sedan. måste varit ja... när icq98 var nytt eller något sådant. jag kommer ihåg det speciellt eftersom jag var tvungen att installera windows NT4 för att få det att funka
hittade efter lite eftersökningar det.
gammal version men so what ?!?!? jag bevisade iaf min poäng . icq finns visst för lan-bruk
[ Detta Inlägg ändrades av: [dannzig] den 2001-12-25 00:40 ]
December 10, 2001
Precis, varför svara när man inte har ett direkt svar till frågan, eller ett förslag till frågan i allmänhet. Tycker det är rent ut korkat att svara om man bara ska säga sin personliga mening, som tex roughack gjorde, bara för att nedvärdera personen som ställde frågan, och göra sig själv bättre i andras ögon, som oftast inte går hem hos de som har lite bakom skallbenet.
1 Guest(s)