January 12, 2004
hon har lessnat på att jag inte för tummen ur och tar körkort...
så hon gick helt sonika och köpte en liten bil, så jag blir piskad att göra det, och min kära sambo lär inte låta bli att tjata...
Det är inget märkvärdigt i bilväg, en Toyota Starlet från 86, men den är tantkörd, och har bara 5000 mil på mätaren.
Ingen rost, nyservad, inga fel på någon besiktning, än så länge...
Så nu får Boråsarna se upp, 😈
August 7, 2001
Json_81 wrote: [quote=dree]Det var tur att den inte var gubbkörd för då skulle du inte ha någon koppling. :bgrin:
Så du tror det är bättre att den är tantkörd?
Det vanligaste felet på kvinnokörda bilar är just kopplingen hörde jag nyligen enligt en helt inofficiell källa. 🙂
Det var inte så seriöst det jag sa.
Det är nog samma fel på tantkörda som du säger... Jag försökte bara vara lite positiv. 🙂
June 23, 2002
Är lite i samma situation, men jag har inte haft lika lång tid på mig som dig. 😛
Morsan köpte en ny bil nu så jag fick hennes gamla Laguna och nu hotar hon med att sälja den om jag inte tar körkortet snart. Det är en Renault Laguna -96(har jag för mig), vit. Duger helt klart som första bil. Nångång i juli/augusti blir det att köpa lite dugliga ljudprylar. Måste köpa nya sommardäck och fixa lite rost på den. Skulle vilja lacka om hela bilen också men det är nog lite för jobbigt och jag har inte kunskapen och kostar nog några tusenlappar att göra.
Dessutom lär ju chefen på jobbet stressa mig nu också, så det är verkerligen på tiden.
Ge oss bild på Starleten? 😉
2 Guest(s)