January 12, 2004
Idag fick jag en bekräftelse på att jag är vuxen 😮
Det var ett gäng ungjävlar som "äggade" vår balkong idag/kväll.
Fick tag i en pinne av lagom storlek och sprang efter ungjävlarna samtidigt som jag skrek åt dom.
Minst 2 började gråta när dom hade mig i hasorna :)R
Men vad gammal jag kände mig, när jag kom på att det var länge sedan det var jag som blev jagad för samma sak. :va: :D/ O:)
February 12, 2003
obelix wrote: [quote=Mean Machine]Haha, nice. 🙂
Klart man blir skraj som fan när det kommer en kille större än huset de äggade efter en, right? :bgrin:
Hur gamla var de, förresten?
*asg* jo jag är en smula större än skitungarna. :bgrin:
runt 10-13 år tror jag dom var.
Hmm, okej...
Inte speciellt kul att få en massa ägg-kladd på sina fönster och allt det nu är, helt rätt att jaga de. 🙂
January 12, 2004
Jekyll 3000 wrote: Nu räddade du allt dagen för kidsen, det var ju enda anledningen till att man gjorde busstreck när man var liten, var det nån som blev elak eller jagade en så blev det ju bara mer spännande. Jag har på känn att du kommer få fler besök... =)
Jo tack, jag kom på det efteråt att det hade varit smartare och bara städat undan äggresterna, då hade man troligen sluppit oroa sig för framtida bus. :banghead:
January 12, 2004
Spinnjonte wrote: Köp en paintball bössa och ligg och vänta på dem nästa gång....
He heh e...
det skulle vara nåt.
När jag var i samma ålder, så hade vi en gubbe som bodde i villa som hade tejpat ihop två rör, som han stoppade ner smällare i och kom utspringandes med.
Alla trodde han hade en hagelbössa som han sköt med.
Men han hade dom bästa äpplena, så man var där lika förbannat och pallade och busade...
April 14, 2002
whak wrote: Usch, jag gillar inte gubbar som skäller.
När jag var "liten" så kastade jag och en polare kastanjer på en bil. Vi kastade sånna där gröna stora j**lar med taggar. Satan vad arg han blev, Så mitt råd till dig är ta det lugnt med kidsen.
Klart han har rätt att bli sur om ni står och förstör hans bil.
March 14, 2004
Jag och en polare hade inför Hallween (jävla skitpåhitt)köpt ett 18 pack med ägg. När ungjävlarna kom och skulle ha godis och vi vägrade så klämde dom ut tandkräm på dörren. Min polare öppnade såledesdörren och kastade iväg några ägg vilket gjorde att den ena killen hade rått ägg över hela skallen.
October 25, 2003
skinner wrote: Jag och en polare hade inför Hallween (j**la skitpåhitt)köpt ett 18 pack med ägg. När ungjävlarna kom och skulle ha godis och vi vägrade så klämde dom ut tandkräm på dörren. Min polare öppnade såledesdörren och kastade iväg några ägg vilket gjorde att den ena killen hade rått ägg över hela skallen.
:)R :)R :)R
4 Guest(s)