March 21, 2003
Jag kom att tänka på att jag aldrig hört om att någon haft en tävling i Google så varför inte på DH när det e eliten av alla google användare är??
Vad tycker ni är det en bra ide ?(Då kan juh vi som inte är "Skillade" på cs lr likande vara med)
Alla får ta reda på fakta/lr nått annat om något visst ämne så fort som möjligt med hjälp av google. 🙄
September 28, 2003
keffing wrote: asså vägra ha en informativ hemsida... ere nån som vet exakt vilken tid som dom öppnar till DH? ska åka buss men jävlarna på dreamhack.org vägrar skriva ut såna saker där det syns...
edit: juste när stänger dom?
fråga "the whistler" här på nh, han är crew på dh iaf så han borde veta
August 16, 2002
tindy_14 wrote: [quote=fastbullit][quote=Biblo]Obs.. jag är inte där så ni har fortfarande en channs i alla tävlingar 😉
ja, och jag är inte där heller så då kanske nån av er kan vinna 😛
Utnyttja DHS nu, för på winter ska jag ta ALLT!!! *muhahahaha!*
mm, men jag har största kniven på DH med mig, så det kommer vara jag som åker hem med allt! MWAHAHAHAHHAHAHAH
September 28, 2003
keffing wrote: [quote=tindy_14][quote=fastbullit][quote=Biblo]Obs.. jag är inte där så ni har fortfarande en channs i alla tävlingar 😉
mm, men jag har största kniven på DH med mig, så det kommer vara jag som åker hem med allt! MWAHAHAHAHHAHAHAH
mm men jag lånar polarns sawed off sen så åker jag hem med turkens bmw 🙂 med alla grejer 😀
September 28, 2003
Extatic wrote: bara det inte är nån springtävling för då kommer jag lätt springa ifrån alla andra... Jag tar bara fram kniven så ökar farten som fan
(mm..cs va?) aja då tar jag fram min sawed-off o skjuter bena av dej, rangen är ju inte så bra så jag får la klippa dej när du passerar mej 8)
October 25, 2003
keffing wrote: [quote=tindy_14][quote=fastbullit][quote=Biblo]Obs.. jag är inte där så ni har fortfarande en channs i alla tävlingar 😉
Passa dig keffgubbe 😉
Jag hämtar min pappa, och han är stark, och han tar din kniv, och du kommer grina då.
July 3, 2003
Farbror wrote: [quote=Segis]Suck, jag som trodde det var en tävling där man kunde vinna en IDE hårddisk 😛
Hahah aa det kanske man kan tro men som alla säger "LÄS TOPIC OCH INLÄGGEN ORDENTLIGT INNAN DU YTTRAR DIG" ...
Njah, jag har läst men det vore bättre ifall du satte dit en apostrof så hade jag fattat direkt 😉
1 Guest(s)