June 28, 2001
http://www.fun.from.hell.pl/20.....umbass.jpg
heh vad mer kan man säja
November 9, 2002
verkar fejk...
o nu e inta ja en sån som säger saker helt utan anledning...
kolla pappret, d e vikt två ggr.
en av gångerna skulle även skivorna blivit vikta, o d ser dom inte ut o va
EDIT: dock e d ju faktiskt avtryck från skivorna på den övre delen av pappret så d har nog legat ihopvikt ett tag...
nu förbryllade ja mig själv 🙄
November 4, 2001
Ifall man nu inte fattade att det skulle vara sådär borde det första man gör vara att räkna skivorna och då upptäcka att det var 50+2plast och då kanske komma på att det är skydd och ska vara sådär.
Stupid Ass: det kan ju faktiskt ha varit så att han skickade allt i ett kuvert utan att ha tejpat fast skivorna. Sen när det kom fram så tejpade den som öppnade kuverter dit skivorna!?
Tycker dock texten ser lite konstig ut.
November 26, 2002
Samma sak händer mig VARJE gång jag köper en spindel med skivor!!! Man blir så arg! Jag tror dom har satt det i system för att lura oss konsumenter...
🙄 🙄 🙄
Jag tror säkert det är sant. Jag bodde i USA 1997-99, det är skrämmande vilken enorm mängd inavlade människor det finns där.
October 27, 2001
John_lz wrote: Jag tror säkert det är sant. Jag bodde i USA 1997-99, det är skrämmande vilken enorm mängd inavlade människor det finns där.
Bodde du med din släkt där borta eller? 😉 (jag var bara tvungen att fråga)
edit:
Förmodligen är det någon som vill vara rolig och har fejkat ihop det hela.
January 28, 2003
PaiN wrote: [quote=John_lz]Jag inavlade där.
Bodde du med din släkt där borta eller? 😉
hehe
alltså.. detta skulle ju inte vara det mest otroliga som hänt, så jag tror det är sant och idiot är nog vad man kan kalla människan.. 😀
man får se och höra en hel del när man jobbar i butik.. för nån vecka sen kom det in ett äldre par och krävde att vi skulle fixa fram en svensk bruksanvisning till en videokamera dom köpt på MALLORCA för det hade försäljaren där lovat att det ingick som service i alla butiker som säljer sonys grejor..
fattar inte hur fan dom kunde tro det stämde och när vi försökte förklara lite snällt att dom hade blivit lurade för att han försäljaren kunde säga vad som helst för att sälja kameran, han träffar ju aldrig dom igen, så blev dom förbannade, för att; "Dom hade blivit lovade detta!!"
[Image Can Not Be Found]
4 Guest(s)