July 27, 2002
http://www.aftonbladet.se/vss/.....54,00.html
Den 43-årige man som sitter anhållen för mordförsök på den överkörde 18-åringen medger nu att det var han som körde.
......men säger att det var en olyckshändelse
haha vikket jävla dum helvete, han backade och körde över honom två gånger till, olyckshändelse?
:cy:
December 10, 2002
haha, lol ... läste den första artikeln i morse ... mongos är vad dom är..
Speldator: Intel Core i7 3770K @ 4,54GHz w/ Corsair Hydro H100, ASUS P8Z77-V Pro, 4x4GB G.Skill Trident 2400 MHz, Gigabyte GeForce GTX 780 Ti 3GB OC, (system)Samsung SSD 840 Series 500GB, 500GB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 (externa) 320GB +1TB + 1TB + 2TB +2TB (USB3) BenQ G2750 27" + BenQ 24" G2420HDBE
3DMark 2011 Scores
F.d användarnamn: dest
January 28, 2003
"Välkomna tillbaka till Nilecity 105,6 din kajplats i etern. Vi har Pelle med oss i studion, som just kört över en man 3 gånger!"
"De va en olycka"
"Men du backade ju tillbaka och körde på honom två gånger till?"
"Jag skulle köra framåt, så la jag i backen och och *snyft*"
:bgrin:
March 23, 2003
MrWeizel wrote: "Välkomna tillbaka till Nilecity 105,6 din kajplats i etern. Vi har Pelle med oss i studion, som just kört över en man 3 gånger!"
"De va en olycka"
:bgrin: :bgrin: :bgrin: :bgrin:
March 10, 2002
MrWeizel wrote: "Välkomna tillbaka till Nilecity 105,6 din kajplats i etern. Vi har Pelle med oss i studion, som just kört över en man 3 gånger!"
"De va en olycka"
Ååå så kom det blod. =/
October 27, 2001
CoLiC wrote: Vi borde klistra en tråd endast tillägnad dumma brottslingar, man kan ju inte hålla sig för skratt även fast det ligger en stackars halvdöd 18åring på intensiven... Hoppas dom gör något hemskt med föraren.
Jag har ätit på den där pizzerian btw 🙂
Jasså du, då vart det en bugg i systemet. Det var givetvis du som skulle blivit överkörd när du kommit ut från pizzerian. 😛
June 18, 2001
CoLiC wrote: Vi borde klistra en tråd endast tillägnad dumma brottslingar, man kan ju inte hålla sig för skratt även fast det ligger en stackars halvdöd 18åring på intensiven... Hoppas dom gör något hemskt med föraren.
Hehe...vet du vilken pizzeria det var?
Jag har bott där under ett par år.
January 17, 2002
Jerry wrote: [quote=CoLiC]Vi borde klistra en tråd endast tillägnad dumma brottslingar, man kan ju inte hålla sig för skratt även fast det ligger en stackars halvdöd 18åring på intensiven... Hoppas dom gör något hemskt med föraren.
Hehe...vet du vilken pizzeria det var?
Jag har bott där under ett par år.
Ja, jag åt där då jag var ute och reste 🙂 Känner tom igen turken.
2 Guest(s)