September 7, 2001
Du måste vara väldigt seriös om du säger att du är en militär vegan. Jag kan då inte förstå varför man blandar ihop dessa saker när dom inte har nåt med varandra att göra. Kanske du menar en militant vegan? Om så är fallet så verkar du vara väldigt insatt i vad du gör.
För att göra mig av med några fördomar så undrar jag varför folk (den stora massan)tror att alla som har valt att inte äta från djurriket är militanta? Det är ett fåtal veganer som är militanta och bränner scan bussar och dylikt. Självklart så får dessa mest uppmärksammhet efter som dom gör massa "dumma" saker. Tänk efter först.
[ Detta Inlägg ändrades av: TheGeorgeEscape den 2001-10-22 00:35 ]
April 5, 2001
June 17, 2001
On 2001-10-22 00:38, xnckidx wrote:
det är för lite veganer på detta forum...
Hmmm.... Tacka gud för det.
Jag jobbade med en, och han var en nice polare, men klent störig med sitt gnäll. Håll det för er själva och låt andra göra sitt.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
September 7, 2001
December 22, 2000
On 2001-10-22 15:26, TheGeorgeEscape wrote:
Jag kommer aldrig att acceptera att folk äter kött. Jag kommer att fortsätta "gnälla".
Hur tror du dom gjorde på stenåldern......inte f*n käka dom massa j*dra grönsaker.....det e kött som gäller! Alla veganmesar kan slänga sig i väggen!Kött e ok..men djurplågeri e fel....
April 5, 2001
ja som du själv påpekade, du lever på stenåldern, kanske dax att göra något nytt.
har som vana att inte klaga på folk som käkar kött, istället påpeka vad deras j**la hotdog innehåller och hur långe den j**la kossan har stått i mjölkbåset innan den hamnade på din tallrik.
jag blev inte vegan för att jag älskade alla djur, jag blev vegan för att jag hatar alla människor.
i've never told you how much your accomplishments amaze me, the simple triumphs over everyday obstacles. i can guess it wasn't for food competition that your like-minded ancestors killed the wolves. it was to ensure the survival of future generations of dumb fucks, and you should thank them. i just hate them as i have to put up with idiots like you every day. you should have died a hundred times by now by the merit of your own stupidity, i can't believe you survive, the way you act. you should have been eaten by wolves.
August 8, 2001
Bla bla bla... ni kommer aldrig kunna stoppa oss kött-ätare.... Ho ho ho, vi är designade för att äta bla kött, har just tänder för båda ändamålen (växter & djur). Kött är gott! Kan ni inte rikta er strävan åt något vettigt håll, typ hur vi ska kunna leva längre eller bosätta nya planeter.
Känner en del vegan/vegitarianer... alla är trevliga, men det finns en del som jag bara inte orkar med. De som sitter i Tv och tycker så synd om allt och alla. Lev och va glad, man måste inte bry sig så mycket. Men men, jag undviker dessa personer, därför blir jag förbannad när de inte undviker mig.
/My point of view.
May 11, 2005
tänkte bara säga att jag inte har sett ett ända robinson avsnitt... jo föresten jag såg 5 min i ett av dom första programmen och tyckte att det värkligen var ett sk*t programm så jag slog över och tittade lite på reklam på 3an istället
[ Detta Inlägg ändrades av: Raven den 2001-10-24 13:02 ]
April 5, 2001
June 3, 2001
Lugna ner er lite nu.
Den som inte äter kött måste respektera att andra gör det, och dom som äter kött måste respektera dom som INTE gör det.
Man ska aldrig tvinga på någon sin åsikt, däremot kan man lägga fram fakta och argumentera för och emot.
Det finns för och nakdelar både med att äta och inte äta kött....
Inga personliga påhopp tack, då vet ni vad som händer.
August 8, 2001
Inga som helst personliga aggro från min sida. Jag respekterar att alla inte gör som jag (även om jag inte fattar varför). Kritiserar bara ALLA som inte ger sig, jag gör som jag vill och tycker dessutom att en del människor har FEL FEL FEL... och givetvis säger jag då också det. Dock tar jag aldrig upp det först, typ.. om ni fattar.
Alla får göra som de vill, bara de inte påverkar folk i min omgivning, om man ska bli påverkad ska det ske genom att man själv upptäcker en sak och INTE genom att någon trycker upp det i ansiktet på en.
angående personliga angrepp: Om någon skriver någonting jag inte gillar här, så givetvis komenterar jag det. Men inte med "du ditt CP som tycker så". Dock kanske med "fattar inte att du kan ha den åsikten! jag tycker det är helt sjukt". Det kanske kan ses som ett personangrepp... och det är det till viss del. Men absolut inget ILLA menat. Säger bara vad jag tycker helt enkelt.
Sist ett ord till alla veganer: Äte inte kött då, men låt mig göra det och alla andra som vill... posta gärna info här och där så att folk som vill kan läsa det ni har att säga (Som typ detta forum). Men för guds skull sluta spränga mina mat-transporter. 😛
Mannen med smak på livet.
Live fast, die poor!
September 7, 2001
Jag lämnar den här debatten. Tror inte att jag kommer att påverka någon här inne som äter kött och därmed kommer jag bara att irritera folk och det är enbart onödigt. Däremot ber jag er att fråga er själva varför ni äter kött. Är det bara för att det är gott eller lämpligt eftersom "alla" andra gör det? Isåfall så är ni bara lata och egoistiska.
October 18, 2001
August 14, 2001
Alltså... Vadå.. Ni som nu e veganer/vegetarianer.. Ni måste ju inse att man måste få äta kött. Det är ju som så naturligt. Hur skulle människorna som kom till sverige för typ 10000 år sen då de va istid odla sina grönsaker ?? hOhO svara på den. Nämen seriöst. Låt folk äta kött det är naturligt. Jag tycker det är hemskt å slakta djur som dom gör i detta land.. Men genom att man går å handlar det i en förpackning på konsum så då känns de som itne fel på nå sätt. Å människan är ju gjord för att äta kött. Sedan era argument om att ge älgar P-piller HAHAHAHAHAHHAHAAHAHHAHA de löjligaste ja har hört. Jävligt dumt å va så oseriösa om ni vill få nån att lyssna på vad ni tycker.
Sedan så e de en j**la skillnad på va kannibal å icke kannibal.... Vadå du ser ju bara vad som händer om man man matar kjor med kor. Jo de blir galna kosjukan. Det är ju som inte tänkt att man ska äta av sin egen ras då rasar ju hela djurriket. Så de så!
August 21, 2001
BRRRRIIIING ME A LIVE COW OVER HERE!
I´LL CARVE OFF WHAT I WANT AND RIDE THE REST OUT OF HERE!! DANDAAAA JUHUUU YIPPIEKAYEEE
Ge mig en morotjävel så ska jag nog få den att lida h*****eskval innan den drar sin sista suck! AAAALLT HAR LIV! ALLT HAR EN SJÄL! Jag tycker helt enkelt att vi alla borde sluta äta.
MAT E FÖR MESAR!
Drick vatten och glöm för allt i världen inte att dra lite i tarzan då och då!
Jag hatar *******ister..
(satanister, nynazister, feminister, vegan..hmm.. veganister.. tja ni förstår.. )
Vegan=Rikemansfasoner.
2 Guest(s)