June 20, 2002
DiDi wrote: Några förbannade idioter har snott min cykel... 👿 👿 👿 👿 👿
De lämnade kvar framhjulet, så nu har de en cykel utan framhjul och sadel...
Hoppas de blir upphängda i pungen i all evighet!!!!
👿 👿 👿 👿 👿
hmmm... fan vad folk får cyklar stulna...
har aldrig lyckats, och ändå skall Västerås enligt statistiken vara sveriges tredje mest kriminella stad... 😕
January 31, 2003
Har själv fått ca 3-4 cyklar stulna genom åren och det är f-n inte roligt. Där slänger man ut tusenlappar på en cykel som sedan blir stulen.
Dom j-vlarna kommer in på ens tomt där cykeln står (bor i villa) och bara bär med sig den in i en lastbil och drar. Va vilket j-vla sätt.
När man anmäler den stulen till försäkringsbolaget så ska dom ha ytterligare en tusenlapp (självrisk) för att nån stal den.
Cykeln kanske kostade mellan 3-4000 och du får pröjsa en tusen lapp till. Inte roligt.
DÖD ÅT TJUVARNA!!!
DiDi vet hur du känner dig.
February 21, 2003
Fått en och samma cykel stulen drygt 20 gånger. Fast det var samma förbannade kosovoalban varje gång så jag visste vart jag skulle gå för att hämta den. Var ungefär 12-13 år då så man hade ju inte så mycket att säga till om. Trots att vi konfronterade hans farsa med det så struntade både han och farsan i det. Löste sig dock efter att polisen knackade på deras dörr. Inte konstigt att kosovoalbaner har dåligt rykte när det finns såna familjer 😡
June 23, 2002
Marcan- wrote: Man blir ju så jävvla sur på folk som snor saker, j**la fattilappar. Har de inte råd med en cykel ska de fan inte ha en. Och om de nu måste ha en får de väl sälja nått annat av de få saker de måste äga? 👿
Jo precis :wide:. Som tur är har jag inte blivit av med nån cykel.
May 7, 2001
Marcan- wrote: Man blir ju så jävvla sur på folk som snor saker, j**la fattilappar. Har de inte råd med en cykel ska de fan inte ha en. Och om de nu måste ha en får de väl sälja nått annat av de få saker de måste äga? 👿
Emmm...? tror ju ifs att de flesta cyklar blir stulna när folk ska hem på nätterna när dom vart på fest eller dyligt. Så fattiglapparna du hatar så mycket är nog inte de största bovarna i dramat, dom går ju inte fest, dom är ju så fattiga.
3 Guest(s)