December 15, 2002
hehe jag ska nog göra iordning en sprutflaska med senapsgas, och ha precis i hallen till hands. Sen kommer en av dom där som kollar efter tjuvlarm i huset, och psssssssssss spruta deras ögon fulla med ehh jätte gott luktande senapsgas 🙂 då kommer dom bergis aldrig mer tillbaks till ditt hus eftersom dom förmodligen dog av den dosen du "råkade" spruta i deras gris ögon 🙂
November 26, 2002
GoggeL wrote: hehe jag ska nog göra iordning en sprutflaska med senapsgas, och ha precis i hallen till hands. Sen kommer en av dom där som kollar efter tjuvlarm i huset, och psssssssssss spruta deras ögon fulla med ehh jätte gott luktande senapsgas 🙂 då kommer dom bergis aldrig mer tillbaks till ditt hus eftersom dom förmodligen dog av den dosen du "råkade" spruta i deras gris ögon 🙂
Nej, men troligen kommer polisen avlägga en visit.
September 4, 2002
GoggeL wrote: hehe jag ska nog göra iordning en sprutflaska med senapsgas, och ha precis i hallen till hands. Sen kommer en av dom där som kollar efter tjuvlarm i huset, och psssssssssss spruta deras ögon fulla med ehh jätte gott luktande senapsgas 🙂 då kommer dom bergis aldrig mer tillbaks till ditt hus eftersom dom förmodligen dog av den dosen du "råkade" spruta i deras gris ögon 🙂
GoggeL det är meningen att du ska använda gasen på tjuvarna när de kommer inte på dig själv 😀 Inte sniffa! Baaaad dooog!! 😀
May 7, 2001
Gamblor wrote: Förresten, har ni hört den om personerna i ett internetforum som uttrycker sina fördomar, sin smygrasism och främlingsfientlighet, för att de inte har något bättre för sig gå omkring och vara skrämda av människor de inte känner igen eller förstår sig på?
(Detta är inte menat som ett försvar mot de idioter som stjäl och begår div. brott, men tonen på vissa inlägg i tråden är så otroligt uppenbar att jag var tvungen att reagera)
Kan inte annat än att hålla med. Man blir fan ledsen när man läser trådar som denna, det bevisar bara att de flesta människor fortfarande lever på 1800-talet och att man sitter och tycker och domderar om människor man, i det flesta fall, vet extremt lite om. Personligen tycker jag att moderator/administrator skulle ta bort trådar som denna. Läser man reglerna står det att man inte får gå till personangrepp bla. bla. bla. om jag skulle skriva att jag tycker någon i forumet är jättedum så låser de tråden och det blir ett himmla ståhej osv. Men att det är ok att helt öppet skriva trådar som denna tycker jag är tragiskt...
September 12, 2001
jokkling wrote: [quote=Gamblor]Förresten, har ni hört den om personerna i ett internetforum som uttrycker sina fördomar, sin smygrasism och främlingsfientlighet, för att de inte har något bättre för sig gå omkring och vara skrämda av människor de inte känner igen eller förstår sig på?
(Detta är inte menat som ett försvar mot de idioter som stjäl och begår div. brott, men tonen på vissa inlägg i tråden är så otroligt uppenbar att jag var tvungen att reagera)
Kan inte annat än att hålla med. Man blir fan ledsen när man läser trådar som denna, det bevisar bara att de flesta människor fortfarande lever på 1800-talet och att man sitter och tycker och domderar om människor man, i det flesta fall, vet extremt lite om. Personligen tycker jag att moderator/administrator skulle ta bort trådar som denna. Läser man reglerna står det att man inte får gå till personangrepp bla. bla. bla. om jag skulle skriva att jag tycker någon i forumet är jättedum så låser de tråden och det blir ett himmla ståhej osv. Men att det är ok att helt öppet skriva trådar som denna tycker jag är tragiskt...
Nej det är inte så vidare populärt att en sådan här diskussion förekommer.
Det är väl inte alltför mkt begärt att ni håller er inom vad forumets regler föreskriver?
Tyvärr hinner vi inte läsa igenom alla trådar inlägg för inlägg så i vissa fall går en del trådar alldeles för långt.
Låser tråden då den har hamnat lite väl snett.
*tråd låst*
Ev synpunkter gör via PM,ICQ eller mail.
2 Guest(s)