Idioter ute på natten|Page 4|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Idioter ute på natten
Ang
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 593
sp_UserOfflineSmall Offline
1140125
May 30, 2007 - 12:55 pm
sp_Permalink sp_Print

Haha, jag hoppas verkligen ni skämtar om bögar? 😀

Nej, helt ärligt, här finns så satans många bögar och de är skittrevliga. Och om de vet att ni är hetro så kommer de inte försöka våldta en, eller vad man nu kan vara rädd för.

Det bästa som finns är att dra på bögklubb med flickvännen. Först, hon kan dansa med vem fan hon vill för alla är ju bögar, hon kan ha hur kul som helst med dom utan ni kommer att bry er. Och för det andra kommentarerna man får. 😉

ViU
Member
Medlem
Forum Posts: 4459
1140146
May 30, 2007 - 1:53 pm
sp_Permalink sp_Print

Lodisen wrote: ...
Säger det inte mer om dig, när det är du som delar ut moralkakor som en SSgeneral delade ut kulor i pannbenet på folk? Du blir dömd utav ÅTSKILLIGA diskussioner, men du dömer folk efter en enstaka kommentar? Dubbelmoral, någon?

😀

Guilt by association[sv.wikipedia.org] är ett mycket fult debattknep som vi ser ett utmärkt exempel på ovan. Skall ni debattera skall ni alla hålla er sakliga och debattera enligt konstens alla regler.

Följande länk innehåller mera saker som alla som vill delta i debatterna på det här forumet borde i alla fall skumma igenom så vi slipper sådant här i framtiden. Argumentationsfel[sv.wikipedia.org].

skiroy
Member
Medlem
Forum Posts: 7809
1140158
May 30, 2007 - 2:43 pm
sp_Permalink sp_Print

Ang wrote: Haha, jag hoppas verkligen ni skämtar om bögar? 😀

Nej, helt ärligt, här finns så satans många bögar och de är skittrevliga. Och om de vet att ni är hetro så kommer de inte försöka våldta en, eller vad man nu kan vara rädd för.

Det bästa som finns är att dra på bögklubb med flickvännen. Först, hon kan dansa med vem fan hon vill för alla är ju bögar, hon kan ha hur kul som helst med dom utan ni kommer att bry er. Och för det andra kommentarerna man får. 😉

Det där kan jag bara hålla med om. Har varit på sådana klubbar med en tjejkompis flera gånger och det har varit hur kul som helst.
Och är det någon som stöter på en så är det bara att säga som det är, hur lugnt som helst.

Lodisen
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1200
1140162
May 30, 2007 - 2:47 pm
sp_Permalink sp_Print

skiroy wrote: [quote=Ang]Haha, jag hoppas verkligen ni skämtar om bögar? 😀

Det där kan jag bara hålla med om. Har varit på sådana klubbar med en tjejkompis flera gånger och det har varit hur kul som helst.
Och är det någon som stöter på en så är det bara att säga som det är, hur lugnt som helst.

Jag blir äcklad om det kommer en bög och stöter på mig.

skiroy
Member
Medlem
Forum Posts: 7809
1140165
May 30, 2007 - 2:53 pm
sp_Permalink sp_Print

Lodisen wrote: Jag blir äcklad om det kommer en bög och stöter på mig.

Hur var det nu om att vara säker på ens sexualitet?

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
Forum Posts: 10810
1140168
May 30, 2007 - 3:02 pm
sp_Permalink sp_Print

Jag tycker den här tråden börjar bli äcklig..
Topic om idioter ute på nätterna har vridits till att handla om bögar och bögklubbar??

:)R
:spy:

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

Callister
Member
Medlem
Forum Posts: 8468
1140172
May 30, 2007 - 3:15 pm
sp_Permalink sp_Print

Mm jag satt och läste och tänkte jaha nu har de börjat böga igen.
Och så märker jag att det är min tråd, DRA ÅT SKOGEN!!

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
Forum Posts: 10810
1140175
May 30, 2007 - 3:22 pm
sp_Permalink sp_Print

Callister wrote: Mm jag satt och läste och tänkte jaha nu har de börjat böga igen.
Och så märker jag att det är min tråd, DRA ÅT SKOGEN!!

😀
Det är det jag gillar med allmänt, vad som helst kan hända....nästan.

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

Lodisen
Kommer du hit ofta?
Medlem
1140180
May 30, 2007 - 3:57 pm
sp_Permalink sp_Print

skiroy wrote: [quote=Lodisen]Jag blir äcklad om det kommer en bög och stöter på mig.

Jag är säker på min sexualitet, dock så blir jag inte vidare upphetsad om det kommer en defekt människa och stöter på mig.

Andreas Galistel
Member
Medlem
Forum Posts: 16287
1140199
May 30, 2007 - 4:49 pm
sp_Permalink sp_Print

Lodisen wrote: [quote=skiroy][quote=Lodisen]Jag blir äcklad om det kommer en bög och stöter på mig.

Jag är säker på min sexualitet, dock så blir jag inte vidare upphetsad om det kommer en defekt människa och stöter på mig.

Det är ju bland det mest smickrande man kan råka ut för!

//Andreas

Vitamin-C
Member
Medlem
Forum Posts: 3083
1140240
May 30, 2007 - 7:26 pm
sp_Permalink sp_Print

Delph1 wrote: [quote=Lodisen][quote=skiroy][quote=Lodisen]Jag blir äcklad om det kommer en bög och stöter på mig.

Det är ju bland det mest smickrande man kan råka ut för!

//Andreas

på tal om det, så hände det här mig för två veckor sedan.
en vännina villa ha med mig ut och jag fick välja mellan en gayklubb och annan "vanlig" lokalklubb.
jag kände mig inte så sugen på gayklubben då och jag hade heller aldrig varit på den andra.
men uppenbarligen så var hon på rethurmör den kvällen, för det var tydligen en kuggfråga!

det ända som hände mig var att en homosexuell grabb stötte på en och en annan visade intresse.
för henner gick det dock bättre kan man säga.

till er som är rädd, eller äcklad, kalla det vad ni vill, se det så här.
spelar det någon roll? 😀

jag tog det förresten inte som en komplimang, men jag uppskattar att någon visade intresse 🙂

Ang
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 593
1140294
May 31, 2007 - 2:44 am
sp_Permalink sp_Print

Hur kan man inte tycka om komplimangerna? "Vilken sexig rumpa" "Åh vad du är snygg" "Du har en sån sexig kropp" osv

Man vänder sig till tjejen och säger "Oj vilken stor konkurrans du har! Nu bör du allt ligga i och visa mig varför jag vill ha just dig!" 😉

Sen är musiken och stämningen oftast mycket bättre på en gayklubb. Men ska man ragga, ja då är det nog sämre än polisstationen.

Bjornstrom
Member
Medlem
Forum Posts: 3485
1140297
May 31, 2007 - 4:09 am
sp_Permalink sp_Print

Jädrans vilken vändning tråden tagit 😮

Nolltolerans mot invandrare som gör brott hade jag också velat se.. Dock inte för varenda litet brott, lite svängrum måste man ha.

Sen detta fjanteri mot glassar, negerbollar, som har rasistiska-namn och måste byta är bara ett stort skämt.. Nån måtta får det fan vara.. Som när man börjar ta bort sånger från skolavslutning 👿

Lodisen
Kommer du hit ofta?
Medlem
1140299
May 31, 2007 - 4:25 am
sp_Permalink sp_Print

Bjornstrom wrote: Som när man börjar ta bort sånger från skolavslutning 👿

Det anses som stötande av invandrare förstår du väl. Allt som har med Sverige att göra är rasistiskt. 😀

Andreas Galistel
Member
Medlem
Forum Posts: 16287
1140306
May 31, 2007 - 4:59 am
sp_Permalink sp_Print

Lodisen wrote: [quote=Bjornstrom] Som när man börjar ta bort sånger från skolavslutning 👿

Det anses som stötande av invandrare förstår du väl. Allt som har med Sverige att göra är rasistiskt. 😀

Det roliga är dock att i de absolut flesta fall är det svenskar som fått för sig att det kränker invandrare, medan invandrarna knappast bryr sig...

//Andreas

Bjornstrom
Member
Medlem
Forum Posts: 3485
1140314
May 31, 2007 - 6:04 am
sp_Permalink sp_Print

Delph1 wrote: [quote=Lodisen][quote=Bjornstrom] Som när man börjar ta bort sånger från skolavslutning 👿

Det roliga är dock att i de absolut flesta fall är det svenskar som fått för sig att det kränker invandrare, medan invandrarna knappast bryr sig...

//Andreas

Jo jag vet, det som är det sjuka.. 👿

Dani
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1854
1140798
June 2, 2007 - 2:38 pm
sp_Permalink sp_Print

Lodisen wrote: Jag blir äcklad om det kommer en bög och stöter på mig.

händer det går du nog till fel ställen. Jag försöker undvika såna ställen så gott det går...

Callister
Member
Medlem
Forum Posts: 8468
1173602
January 7, 2008 - 7:06 pm
sp_Permalink sp_Print

Jag kommer få ett skadestånd på 10-50k. Talat med advokaten idag.

Jag finner det osannolikt att jag får 50k så jag lova bjornstrom en hårdvara för 2000 kr ifall jag får det. 😮

Uppdaterar vart efter, rättegången blir den 23 jan

Contiz
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 748
1173629
January 7, 2008 - 8:24 pm
sp_Permalink sp_Print

Hoppas att de svinen åker dit ordentligt nu!

engine52
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 494
1173684
January 7, 2008 - 11:44 pm
sp_Permalink sp_Print

Ingenting är omöjligt som Gunde sa. 😀

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 575
Currently Browsing this Page:
2 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL