February 19, 2004
Haha, jag hoppas verkligen ni skämtar om bögar? 😀
Nej, helt ärligt, här finns så satans många bögar och de är skittrevliga. Och om de vet att ni är hetro så kommer de inte försöka våldta en, eller vad man nu kan vara rädd för.
Det bästa som finns är att dra på bögklubb med flickvännen. Först, hon kan dansa med vem fan hon vill för alla är ju bögar, hon kan ha hur kul som helst med dom utan ni kommer att bry er. Och för det andra kommentarerna man får. 😉
December 25, 2000
Lodisen wrote: ...
Säger det inte mer om dig, när det är du som delar ut moralkakor som en SSgeneral delade ut kulor i pannbenet på folk? Du blir dömd utav ÅTSKILLIGA diskussioner, men du dömer folk efter en enstaka kommentar? Dubbelmoral, någon?😀
Guilt by association[sv.wikipedia.org] är ett mycket fult debattknep som vi ser ett utmärkt exempel på ovan. Skall ni debattera skall ni alla hålla er sakliga och debattera enligt konstens alla regler.
Följande länk innehåller mera saker som alla som vill delta i debatterna på det här forumet borde i alla fall skumma igenom så vi slipper sådant här i framtiden. Argumentationsfel[sv.wikipedia.org].
September 12, 2001
Ang wrote: Haha, jag hoppas verkligen ni skämtar om bögar? 😀
Nej, helt ärligt, här finns så satans många bögar och de är skittrevliga. Och om de vet att ni är hetro så kommer de inte försöka våldta en, eller vad man nu kan vara rädd för.
Det bästa som finns är att dra på bögklubb med flickvännen. Först, hon kan dansa med vem fan hon vill för alla är ju bögar, hon kan ha hur kul som helst med dom utan ni kommer att bry er. Och för det andra kommentarerna man får. 😉
Det där kan jag bara hålla med om. Har varit på sådana klubbar med en tjejkompis flera gånger och det har varit hur kul som helst.
Och är det någon som stöter på en så är det bara att säga som det är, hur lugnt som helst.
August 28, 2004
skiroy wrote: [quote=Ang]Haha, jag hoppas verkligen ni skämtar om bögar? 😀
Det där kan jag bara hålla med om. Har varit på sådana klubbar med en tjejkompis flera gånger och det har varit hur kul som helst.
Och är det någon som stöter på en så är det bara att säga som det är, hur lugnt som helst.
Jag blir äcklad om det kommer en bög och stöter på mig.
Jag tycker den här tråden börjar bli äcklig..
Topic om idioter ute på nätterna har vridits till att handla om bögar och bögklubbar??
:)R
:spy:
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
Callister wrote: Mm jag satt och läste och tänkte jaha nu har de börjat böga igen.
Och så märker jag att det är min tråd, DRA ÅT SKOGEN!!
😀
Det är det jag gillar med allmänt, vad som helst kan hända....nästan.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 27, 2003
Lodisen wrote: [quote=skiroy][quote=Lodisen]Jag blir äcklad om det kommer en bög och stöter på mig.
Hur var det nu om att vara säker på ens sexualitet?
Jag är säker på min sexualitet, dock så blir jag inte vidare upphetsad om det kommer en defekt människa och stöter på mig.
Det är ju bland det mest smickrande man kan råka ut för!
//Andreas
May 17, 2004
Delph1 wrote: [quote=Lodisen][quote=skiroy][quote=Lodisen]Jag blir äcklad om det kommer en bög och stöter på mig.
Hur var det nu om att vara säker på ens sexualitet?
Jag är säker på min sexualitet, dock så blir jag inte vidare upphetsad om det kommer en defekt människa och stöter på mig.
Det är ju bland det mest smickrande man kan råka ut för!
//Andreas
på tal om det, så hände det här mig för två veckor sedan.
en vännina villa ha med mig ut och jag fick välja mellan en gayklubb och annan "vanlig" lokalklubb.
jag kände mig inte så sugen på gayklubben då och jag hade heller aldrig varit på den andra.
men uppenbarligen så var hon på rethurmör den kvällen, för det var tydligen en kuggfråga!
det ända som hände mig var att en homosexuell grabb stötte på en och en annan visade intresse.
för henner gick det dock bättre kan man säga.
till er som är rädd, eller äcklad, kalla det vad ni vill, se det så här.
spelar det någon roll? 😀
jag tog det förresten inte som en komplimang, men jag uppskattar att någon visade intresse 🙂
February 19, 2004
Hur kan man inte tycka om komplimangerna? "Vilken sexig rumpa" "Åh vad du är snygg" "Du har en sån sexig kropp" osv
Man vänder sig till tjejen och säger "Oj vilken stor konkurrans du har! Nu bör du allt ligga i och visa mig varför jag vill ha just dig!" 😉
Sen är musiken och stämningen oftast mycket bättre på en gayklubb. Men ska man ragga, ja då är det nog sämre än polisstationen.
December 17, 2005
Jädrans vilken vändning tråden tagit 😮
Nolltolerans mot invandrare som gör brott hade jag också velat se.. Dock inte för varenda litet brott, lite svängrum måste man ha.
Sen detta fjanteri mot glassar, negerbollar, som har rasistiska-namn och måste byta är bara ett stort skämt.. Nån måtta får det fan vara.. Som när man börjar ta bort sånger från skolavslutning 👿
November 27, 2003
Lodisen wrote: [quote=Bjornstrom] Som när man börjar ta bort sånger från skolavslutning 👿
Det anses som stötande av invandrare förstår du väl. Allt som har med Sverige att göra är rasistiskt. 😀
Det roliga är dock att i de absolut flesta fall är det svenskar som fått för sig att det kränker invandrare, medan invandrarna knappast bryr sig...
//Andreas
December 17, 2005
Delph1 wrote: [quote=Lodisen][quote=Bjornstrom] Som när man börjar ta bort sånger från skolavslutning 👿
Det anses som stötande av invandrare förstår du väl. Allt som har med Sverige att göra är rasistiskt. 😀
Det roliga är dock att i de absolut flesta fall är det svenskar som fått för sig att det kränker invandrare, medan invandrarna knappast bryr sig...
//Andreas
Jo jag vet, det som är det sjuka.. 👿
2 Guest(s)