January 14, 2002
Marron wrote: [quote=Farbror]Att folk ställer upp om dom suger så hårt ?
Det fattar inte jag heller. Men de tror verkligen att de kan.
Någon borde sagt åt dem tidigare tycker man..
dom sa att det var en bra dag för killarna.. killarna inser att dom suger innan dom går dit så det kommer bara killar som sjunger skitbra dit medans tjejer inte inser såna saker förens dom får såna klockredan kommentarer från domarna :bgrin:
August 20, 2001
Quarzi wrote: om jag förstod det rätt så kommer "idol" från england 😉
Och vad jag förståt så hete det American Idol från början så 😉
Men vad jag inte kan förstå är hur ni kan sitta och titta på skiten???!!! Iochmed att det är så många som sitter och tittar på skiten, så kommer det komma fler och oftare sådana här program. Till slut kommer det bara gå sådant här skit på TV. Är det det ni vill? Va? Va? Va?
😛 🙄
January 14, 2002
DiDi wrote: [quote=Quarzi]om jag förstod det rätt så kommer "idol" från england 😉
Och vad jag förståt så hete det American Idol från början så 😉
Men vad jag inte kan förstå är hur ni kan sitta och titta på skiten???!!! Iochmed att det är så många som sitter och tittar på skiten, så kommer det komma fler och oftare sådana här program. Till slut kommer det bara gå sådant här skit på TV. Är det det ni vill? Va? Va? Va?
😛 🙄
de sa på programet att det kom från england iaf.. fråga de varför det hette amarican idol.. 😛
May 1, 2003
Dehman wrote: [quote=Marron]En i min klass är med idag.. hon var med pytte lite igår..
Hon blev tydligen för nervös.. gick inte vidare.
Jo man kan alltid hitta på ursäkter.
Jag vet att hon kan sjunga. Och vinner man Göteborgstalangen så är det nog bevis för det också.
1 Guest(s)