December 15, 2002
Fasen har folk ingen självinsikt längre? Skulle bli förbannad om jag satt i juryn och folk tog upp min dyrbara tid på de där sättet. Kul program i alla fall än så länge. Kanske lite väl hårda kommentarer bara. Räcker ju egentligen att man säger nej. Unga människor är inte så bra på att ta en sågning vid knäna direkt.
April 13, 2004
ManicBlue wrote: Fasen har folk ingen självinsikt längre? Skulle bli förbannad om jag satt i juryn och folk tog upp min dyrbara tid på de där sättet. Kul program i alla fall än så länge. Kanske lite väl hårda kommentarer bara. Räcker ju egentligen att man säger nej. Unga människor är inte så bra på att ta en sågning vid knäna direkt.
Det är väl iofs sant, men ack så kul med deras klockrena kommentarer. 🙂
May 1, 2003
Neam wrote: [quote=ManicBlue]Fasen har folk ingen självinsikt längre? Skulle bli förbannad om jag satt i juryn och folk tog upp min dyrbara tid på de där sättet. Kul program i alla fall än så länge. Kanske lite väl hårda kommentarer bara. Räcker ju egentligen att man säger nej. Unga människor är inte så bra på att ta en sågning vid knäna direkt.
Det är väl iofs sant, men ack så kul med deras klockrena kommentarer. 🙂
Är ju säkert därför det är så många som kollar. Är ju redan väldigt omtalat, sånt drar tittare.
March 10, 2002
ManicBlue wrote: Fasen har folk ingen självinsikt längre? Skulle bli förbannad om jag satt i juryn och folk tog upp min dyrbara tid på de där sättet. Kul program i alla fall än så länge. Kanske lite väl hårda kommentarer bara. Räcker ju egentligen att man säger nej. Unga människor är inte så bra på att ta en sågning vid knäna direkt.
Tror nog bara det är kul på den första uttagningen, sen har de ju sollat ut de som är riktigt usla. Då kan det knappast vara lika kul längre.
Tycker dock den engelska och amerikanska versionen är bäst. Diggar verkligen Simon. :>
September 23, 2002
Det bästa hittils är turken som skulle sjunga denna klassiker...
http://home.swipnet.se/~w-3196.....age72.html
May 1, 2003
NH|Falcon wrote: Det bästa hittils är turken som skulle sjunga denna klassiker...
Haha, ja lungt att han var 😀
Hur kan man göra bort sig så? Och veta att det kommer visas i tv 😛
October 25, 2003
NH|Falcon wrote: Det bästa hittils är turken som skulle sjunga denna klassiker...
Turk?
Annars kom han från USA, menmen 😛
March 20, 2003
obelix wrote: [quote=Pim_]Märkligt att de kan säga "Du sjunger uselt och jag har aldrig hört ngt värre" men inte kan säga "Du är för fet för att bli omtyckt och är en last för samhället"....hmmmm... tål att tänkas på...
Varför ska dom säga det?
För att det är sant.
Du får gärna förklara varför det är ok att "avsky" missbrukare av alkohol o narkotika men inte folk som missbrukar mat.
Starscream wrote: [quote=Pim_]Märkligt att de kan säga "Du sjunger uselt och jag har aldrig hört ngt värre" men inte kan säga "Du är för fet för att bli omtyckt och är en last för samhället"....hmmmm... tål att tänkas på...
tåls inte alls att tänkas på.
Så vi skall stå och heja på medan det blir allmänt accepterat att riskera sin egen hälsa o kosta samhället pengar?
April 13, 2004
ManicBlue wrote: De bästa från gårdagen var ju:
"Detta var de mesta bisarra som jag sett. En tondöv Legolas som sjunger Tina Turner."
😀 Skrattade länge åt den, men de krävs att man sett hur lik killen faktiskt var Legolas också.
Mjo, den var kul. Och som sagt, han var ju läskigt lik. 😛
January 12, 2004
Pim_ wrote: För att det är sant.
Du får gärna förklara varför det är ok att "avsky" missbrukare av alkohol o narkotika men inte folk som missbrukar mat.
Nu är du ute och seglar rejält...
Du kan inte jämföra överviktiga med alkoholister.
Även om det finns dom som missbrukar mat, så finns det dom som är överviktiga pga av sjukdom eller andra orsaker.
Det du gör här är att du avslöjar vad just du tycker om överviktiga.
Det är många överviktiga och är både omyckta och uppskattade av samhället.
May 1, 2003
Neam wrote: [quote=ManicBlue]De bästa från gårdagen var ju:
"Detta var de mesta bisarra som jag sett. En tondöv Legolas som sjunger Tina Turner."
😀 Skrattade länge åt den, men de krävs att man sett hur lik killen faktiskt var Legolas också.
Mjo, den var kul. Och som sagt, han var ju läskigt lik. 😛
Haha, lungt "bäst" igår.. sicken tönt 😛
February 1, 2002
Starscream wrote: [quote=Pim_]Märkligt att de kan säga "Du sjunger uselt och jag har aldrig hört ngt värre" men inte kan säga "Du är för fet för att bli omtyckt och är en last för samhället"....hmmmm... tål att tänkas på...
tåls inte alls att tänkas på.
Så vi skall stå och heja på medan det blir allmänt accepterat att riskera sin egen hälsa o kosta samhället pengar?
Men du sa att inte feta kan vara omtyckt...
Jag tror också att de har det extra hårt och måste ha en extraordinär röst för att kunna bli något i den branchen.
Men bara för man väger mer så tror jag inte man blir mindre omtyckt.
Har många polare som är överviktiga men inte fasen bryr jag mig i det!
March 10, 2002
obelix wrote: [quote=Pim_]Märkligt att de kan säga "Du sjunger uselt och jag har aldrig hört ngt värre" men inte kan säga "Du är för fet för att bli omtyckt och är en last för samhället"....hmmmm... tål att tänkas på...
Varför ska dom säga det?
Alltså, det ligger något i det han säger. De letar typ en ny Britney Spears/Ronan Keating. Tror inte att någon överviktig har en chans. Man kan ju kolla på Popstars, Fame Factory Idol i andra länder. Vad jag vet har aldrig någon överviktig vunnit en liknande tävling.
January 12, 2004
Dehman wrote: [quote=obelix][quote=Pim_]Märkligt att de kan säga "Du sjunger uselt och jag har aldrig hört ngt värre" men inte kan säga "Du är för fet för att bli omtyckt och är en last för samhället"....hmmmm... tål att tänkas på...
Varför ska dom säga det?
Alltså, det ligger något i det han säger. De letar typ en ny Britney Spears/Ronan Keating. Tror inte att någon överviktig har en chans. Man kan ju kolla på Popstars, Fame Factory Idol i andra länder. Vad jag vet har aldrig någon överviktig vunnit en liknande tävling.
Läs om, läs rätt...
3 Guest(s)