August 16, 2002
haha skönaste killen igår, han typ skulle rappa, men det var det SÄMSTA jag hört i hela mitt liv... han hade snott rytmen från låten tipsy, men han höll takten som en kratta, och glömde sina texter hela tiden... sen i slutet så sa han att dom som trodde att han inte hade talang hade fel, för det hade han... lol på honom
June 28, 2001
keffing wrote: haha skönaste killen igår, han typ skulle rappa, men det var det SÄMSTA jag hört i hela mitt liv... han hade snott rytmen från låten tipsy, men han höll takten som en kratta, och glömde sina texter hela tiden... sen i slutet så sa han att dom som trodde att han inte hade talang hade fel, för det hade han... lol på honom
jasså tyckte dom att han hade talang ? han fan vad kasst.
men dom går ju mkt efter utseende och utstrålning, sångbiten är bara hälften av meriten som krävs.
dock skoj att skratta åt freaksen.
August 16, 2002
Mind wrote: [quote=keffing]haha skönaste killen igår, han typ skulle rappa, men det var det SÄMSTA jag hört i hela mitt liv... han hade snott rytmen från låten tipsy, men han höll takten som en kratta, och glömde sina texter hela tiden... sen i slutet så sa han att dom som trodde att han inte hade talang hade fel, för det hade han... lol på honom
jasså tyckte dom att han hade talang ? han fan vad kasst.
men dom går ju mkt efter utseende och utstrålning, sångbiten är bara hälften av meriten som krävs.
dock skoj att skratta åt freaksen.
huh? nej asså juryn tyckte han sög dick... han sa själv i slutet att... aa läs ovan
September 7, 2003
DiDi wrote: [quote=Mind]jasså tyckte dom att han hade talang ? han fan vad kasst.
De går mycket efter börststorlek, vilken frisyr man har. bla bla bla
Japp, snoppstorleken är viktig också. Det har ju porrkillen erfarat 😉
March 10, 2002
Djeet wrote: IDOL 2k4 är bara skade-humor eller vad man ska säga.
människan gillar och se när andra blir förnedrade
det är helt sjukt att MÅNGA funkar så..men jag håller med det är jävligt kul o se på 😀
fast den svenska idol suger om man skulle jämföra mot den amerikanska 🙂
De som blir förnedrade där har sig själv att skylla. Det är ju inte direkt en obligatorisk uttagning.
Sen tycker jag det är bra att de får reda på hur dåliga de är så de kan gå vidare med sitt liv.
December 15, 2002
Dehman wrote: [quote=Djeet]IDOL 2k4 är bara skade-humor eller vad man ska säga.
människan gillar och se när andra blir förnedrade
det är helt sjukt att MÅNGA funkar så..men jag håller med det är jävligt kul o se på 😀
fast den svenska idol suger om man skulle jämföra mot den amerikanska 🙂
De som blir förnedrade där har sig själv att skylla. Det är ju inte direkt en obligatorisk uttagning.
Sen tycker jag det är bra att de får reda på hur dåliga de är så de kan gå vidare med sitt liv.
sant 😉
lite synd att det aldrig är någon som verkligen tror att han/hon har talang likt den amerikanska versionen. Vi minns väll alla Derek och han som sjöng Eye of the tiger 🙂
August 27, 2004
August 27, 2004
January 12, 2004
Dehman wrote: [quote=Trä och Data]Det är fruktansvärd förnedringd tv borde inte få sändas
och varför spelar utseendet sån jäkla roll titta på pavarotti med flera
om han varit med i idol skulle säkert han ha blivit dissad
Ja Pavarotti är verkligen en idol...
Det är inget fel på "Pavan"... 👿
May 1, 2003
Starscream wrote: [quote=Quarzi]diggar kille (eller var det en tjej? :bgrin:) som sjöng typ "fi**an sticker upp, fi**an sticker upp, hård och hårig, hård och hårig" garvade ihjäl typ 😛
och "Jag skriker 2 gånger om året!!"
Daniel B: "Vad gör din man för fel?"
Hoppas det blir mer sånt ikväll 😛 =)
January 14, 2002
Starscream wrote: [quote=Quarzi]diggar kille (eller var det en tjej? :bgrin:) som sjöng typ "fi**an sticker upp, fi**an sticker upp, hård och hårig, hård och hårig" garvade ihjäl typ 😛
och "Jag skriker 2 gånger om året!!"
Daniel B: "Vad gör din man för fel?"
jo det kan ju tolkas lite som man vill 😉
June 24, 2002
Första gången jag kikade ett helt avsnitt av denna show...
Ja vad ska man säga.... En del personer blev man ju rätt rörd av att se talangen i sig...
Vet inte varför, men jag berördes lite... Antagligen av stämningen som rådde över hela programmet..
Idag var dock juryn inte så himla elaka som man hört talas om..
Men jobbigt värre det uppdraget dom fick att på några timmar knappt utan sömn lära sig en låt utantill.... (ryser)
Ska ni följa återstående program?!
1 Guest(s)