August 20, 2001
azN- wrote: [quote=Lintotten] *text*
Skulle du ge IG till en person som inte har varit med på en del av alla olika delarna av kriterierna? Till exempel om någon inte var med den gången det var orienteringsdag och det står att "eleven ska visa kunskaper i orientering" men varit med på allt annat?
Det måste ju bero på hur personen är i övrigt... Har man bara varit borta (utan orsak) från en sak så tycker inte jag att man ska få IG (förutsatt att man är med och försöker på resten av lektionerna). Är man borta för att man är sjuk eller liknande ska inte räkas med...
July 18, 2003
Idrott räknas med i sista hand!
Dvs om idrott sänker ditt betyg så räknas det inte, om det höjer ditt betyg så gäller det.
Det vill säga om du läser 2600 poäng och har råd att täcka bortfallet!
Går på It-Gymnasniet och tja... personer där är inte så motiverade på idrotten. Är jag och 3 till i min klass som är aktiva i någon sport och har bra fysik. Vi äger sönder hela klassen på allt och vi är allmänt bäst 😛 Dock j*vligt tråkigt att alla är så oseriösa!
klart mvg i idrott A och B hoppade jag av pga 5 timmar håltimma verja vecka 😐
😮 Delph1. En gammal idrottslärare till mig var med i en svensk gammal p-rulle 😐
August 30, 2005
gör lumpen så väger det högre än vad idrotten gör sen om du får bra ord ifrån lumpen så ser arbetsgivaren läraren som en idiot.
som vi gjorde i klassen i svenska B hade en dålig lärare alla skitt i svenskan så alla fick ig sen gick vi till rektorn med alla våra papper. tänk dej hans minn när en hel klass har godkänt i alla ämnen förutom svenska B. så vi ljög ihop en historia som han svalde med hull och hår. sen fick den läraren bli inkallad till rektorn sen slutade hon på egenbägaran enligt den version som kom ut.
2 Guest(s)