July 21, 2001
On 2001-12-20 21:21, -=Andreas=- wrote:
AlltsÄ IKEA och deras CPU hÄllare. Vafan de har ju gÄtt pÄ det dÀr tom pÄ min datoravdelning. Allvarligt nÄgra enstaka tror datorn heter CPU. SkrÀmmande. LIta mer pÄ IKEA Àn förnuftet menar jag.
vad Àr det för skrÀmmande med att vissa inte bryr sig ett skvat om datortermer?
hatar nÀr folk ska försöka sÀtta sig över andra! lÀgg av med det!
March 20, 2001
On 2001-12-20 21:06, Slass wrote:
"Genom att anvÀnda T-ben reduceras antalet bordsben till hÀlften. Du fÄr större svÀngrum och plats för en CPU eller en förvaringsenhet under skrivbordet."Fan va gött, till och med plats för en processor under bordet...
det Àr inte första gÄngen som hört att dom sagt CPU...
NÀr dom sa det sÄ skulle du ha frÄgat om varkligen var sÄ litet dÀr. Det ser större ut... bara för att Àga sönder dom lite..
August 8, 2001
On 2001-12-20 22:34, Waco wrote:
On 2001-12-20 21:06, Slass wrote:
"Genom att anvÀnda T-ben reduceras antalet bordsben till hÀlften. Du fÄr större svÀngrum och plats för en CPU eller en förvaringsenhet under skrivbordet."Fan va gött, till och med plats för en processor under bordet...
det Àr inte första gÄngen som hört att dom sagt CPU...
NÀr dom sa det sÄ skulle du ha frÄgat om varkligen var sÄ litet dÀr. Det ser större ut... bara för att Àga sönder dom lite..
jag sÀger dÄ hÄrd disk.!!!!
och skÀrm heter dator!
July 21, 2001
Men det Àr ju som om du skulle sÀtta ut en annons och skriva;
"Rattar i mÄnga olika mÀrken och fÀrger! Endast 149.999!!"
och mena en bil..
July 21, 2001
On 2001-12-21 00:33, Way2SloW wrote:
hatar nÀr folk ska försöka sÀtta sig över andra! lÀgg av med det!Men det Àr ju som om du skulle sÀtta ut en annons och skriva;
"Rattar i mÄnga olika mÀrken och fÀrger! Endast 149.999!!"
och mena en bil..
"Vafan de har ju gÄtt pÄ det dÀr tom pÄ min datoravdelning. Allvarligt nÄgra enstaka tror datorn heter CPU. SkrÀmmande. LIta mer pÄ IKEA Àn förnuftet menar jag."
skriver han ju, jag snackar inte om IKEA utan det han skrev om hans arbetskamrater!
April 2, 2001
December 15, 2001
"Alla har tagit med sig egen hÄrddisk, skÀrm och strömkablar" stog det att lÀsa i en artikel om ett lan jag var pÄ...
Mjo...Man kommer lÄngt med dom sakerna, och Àven om dom nu skulle skriva burk istf hÄrddisk, sÄ behöver man vÀl ÀndÄ mus, tangentord o högtalare, eller?
July 25, 2001
On 2001-12-20 21:24, BobboViking aka Fjoop wrote:
On 2001-12-20 21:21, -=Andreas=- wrote:
AlltsÄ IKEA och deras CPU hÄllare. Vafan de har ju gÄtt pÄ det dÀr tom pÄ min datoravdelning. Allvarligt nÄgra enstaka tror datorn heter CPU. SkrÀmmande. LIta mer pÄ IKEA Àn förnuftet menar jag.vad Àr det för skrÀmmande med att vissa inte bryr sig ett skvat om datortermer?
Det som Àr skrÀmmande Àr att de jag jobbar med har utbildat sig fÀr det de gör under en massa Är. De har Àven jobbat med datorer under ganska lÄng tid nu. Just nu jobbar jag ju pÄ Sandviks nÀtadmihn sida. De servar 14 400 datorer. Tycker du inte det Àr skrÀmmande dÄ nÀr de skall klara av att administrera ett nÀt över hela vÀrlden men och inte kan sÄ enkla termer?
July 21, 2001
"Vafan de har ju gÄtt pÄ det dÀr tom pÄ min datoravdelning. Allvarligt nÄgra enstaka tror datorn heter CPU. SkrÀmmande. LIta mer pÄ IKEA Àn förnuftet menar jag."
skriver han ju, jag snackar inte om IKEA utan det han skrev om hans arbetskamrater!
Jahha! DÄ ber jag om ursÀkt. Skall lÀsa bÀttre nÀsta gÄng. Jag hÄller ju t.o.m med dig nu!
1 Guest(s)