January 17, 2002
FAN va sur jag vart idag! Var in på Intersport i umeå och skulle köpa byxor. Då man rullar in står det en liten turk på kanske 14 år omgiven av småfjollor. Han tittar på mig och hånler eller nått i den stilen, inget vänligt iaf...
Då jag köpt mina byxor och är påväg ut så går ungen förbi mig snabbt men stressad steg. Då jag rullar genom larmplattorna börjar det tjuta. Ser hur ungen vrider på huvet och skrattar och bröstar sig inför hans privata lilla harem. F***an hade häng ett par shorts över handtagen på rullstolen! For tillbaka och förklarade för tjejen i kassan som fattade direkt som tur var.
Efter att ha suttit på Spixel (IT cafe) i nån timme börjar jag rulla mot skolan igen och ser samma unge stå vid en "oas" (En murad fyrkant med buskar och ett träd i där alla spottar snus och slänger skräp etc) vid Max.
Tänkte inte ens efter och satsade mot han med rullstolen. typ 3 meter från honom ser han mig men hinner inte göra någe, utan jag rammar hans ena ben och han faller handlöst i buskarna med skräp och snus spott! Skrek som en gris gjorde han också, Vet inte om han skrek på mig lr inte, hoppas han bröt foten iaf...
FASEN VA SKÖNT! Att skada någon du hatar e fan bättre än sex!
Min röst ligger på SD, brottsliga invandrare ska UT!
December 9, 2002
Alla här verkar lite smått rasistiska... =)
Men det är fan rätt, de ska fan inte bo här om de inte kan anpassa sig till ett "normalt" samhälle.
Hehe. En gång på skolan såg man en hög med småblattar (typ 8-9 år) stå vid cykelställen med en stor jävla bågfil. Man kan ju undra vad de gjorde vid en gymnasieskola... =?
Hauk's sign stämmer iaf. =P
June 20, 2002
Hauk wrote: Där kom det, man är rasist för att man blir lite förbannad över den trevlige kulturberikaren. Du borde åka in på livstid Colic. helst nu.
Och där kom det...
Jag har inte kallat någon för rasist, så det får stå för dig...
tycker bara att EN unge som denna gången råkade vara invandrare låter som ett väldigt dåligt argument för att rösta på SD...
När jag var runt fjorton ställde vi också till en massa jävelskap, och till största del var vi svenskar...
3 Guest(s)