June 3, 2001
CoLiC wrote: F***an hade häng ett par shorts över handtagen på rullstolen! For tillbaka och förklarade för tjejen i kassan som fattade direkt som tur var.
Tänkte inte ens efter och satsade mot han med rullstolen. typ 3 meter från honom ser han mig men hinner inte göra någe, utan jag rammar hans ena ben och han faller handlöst i buskarna med skräp och snus spott! Skrek som en gris gjorde han också.
Att skada någon du hatar e fan bättre än sex!
F*n vilken lam jevel.. 😡 [Image Can Not Be Found]
Att göra sådär på nån som har rullstol e f*n under allting som finns.. nästan iallafall.. finns dom saker som e värre.
Såna där nissar ska det vara skottpengar på. [Image Can Not Be Found]
Tur att tjejen fatta.
Exelent megabra att du ramma honom in i buskarna. *Ler elakt*
Go CoLiC, go CoLiC!!
Fick oxå hämd på en nisse förut.. kändes så bra. [Image Can Not Be Found]
June 17, 2002
AHHH!!!... Svartskallar o svennar.. Idioter båda två.. USCH!!!
Ghetto yeah... niggha.. i shot the Cop.. And now they are after me and I hate them.. Yeah.. Niggha..=)
Äkta Rap..=)
USCH...
Jag vart mobbad av en syrier i högstadiet... En vacker septemder dag i nian slog jag skiten ur honom...
Jag fick respekt av honom o alla hans polare.. som Hälsade o var sjyssta...
Det e det enda sättet att få såna att fatta... det går inte att snacka med dom.. banka skiten ur dom e det enda som hjälper...
O hur fan kan man sjunka så lågt att ge sig på nån i Rullstol?? OFFER!!!:. USCH!!!
July 13, 2002
Snälla nån, lugna ner er lite ffs... inte direkt som om killen rånade Colic, det var ju bara ett litet hyss.
Jag tycker också att man kan slänga ut alla invandrare som begår brott (varför inte? Vill de stanna så är det bara att lyda lagen och eftersom då alla som skapar bråk åker ut kommer alla bli mindre fientliga mot invandrare i huvudtaget!!!) Men snälla nån... jag har fan också dragit den där en gång. Var i en tv-spels butik och stod och läste baksidan på nått spel (var väl ca 3 år sen... jag var också 14 då antar jag) då en kille bara rammar rakt in i mig utan att säga ursäkta eller nått för att sen bara dra vidare, min kompis la då ett alarm i hans påse, och visst fan tyckte jag det var roligt. Nu hade ju inte colic gjort nått så dettta var kanske lite annorlunda men en bruten fot för nått så löjligt????
July 19, 2001
Detdär var fan asbra gjort Colic! 😀
Stjälv tycker jag att det är helt ok om killen fick sin fot bruten.. Fast iof så kostar det ju massa pengar att vårda så jag tycker att det skulle vara bättre om det inte hände.. Men vafan.. Den jävla skitungen får fan skylla sig stjälv..
Sedan är det ju hedersvärt att Colic lyckades göra något sådant med en rullstol 😀
June 2, 2003
Tycker nog att hänga en kallsong på rullstolen va ballt gjort ...skulle garvat skiten ur mig. .......men då får man tåla en smäll på käften 8)
Varför har sverige inte tagit efter Finland gällande invandring........starkt begränsat.
Motarbeta "mångkulturella fanatiker" o ge fan i mina negerbollar :arg:
July 8, 2003
Nice wrote: Tycker nog att hänga en kallsong på rullstolen va ballt gjort ...skulle garvat skiten ur mig. .......men då får man tåla en smäll på käften 8)
Varför har sverige inte tagit efter Finland gällande invandring........starkt begränsat.
Motarbeta "mångkulturella fanatiker" o ge fan i mina negerbollar :arg:
Angående det ordet, negerbollar, är det fortfarande korrekt eller är det typ officielt att man ska säga chokladbollar. Personliger föredrar jag chokladbollar för det andra låter så vulgärt.
July 8, 2003
BelGarath wrote: jag säger kebabbollar
Som ordet kebabsvenska då, iofs är inte det speciellt snällt heller men innebörden är ju ganska säker. Nej, håller mig till mina chokladbollar.
"Suck on my chocolate salty balls! Put them in your mouth and suck 'em!" =) Chef! =)
July 8, 2003
Nice wrote: Varför döpa om negerbollar som har hetat just negerbollar i över 50år.........förmodligen betydligt längre !
Därför att folk, bland annat jag, inte anser det vara politiskt korrekt. Vi kanske har använt det länge men du måste ju tänka på att tiderna har förändrats under 50 år! Jag menar på 1800-talet fick vi ha mörkhyade som slavar! Men det har ju ändrats. Iofs en stor skillnad men jag gillar inte ordet n***r, tycker det är kränkande.
May 7, 2001
mrfilen wrote: hehe, bra gjort måste jag säga. Själv är man från USA...men räknas som en "schysst utlänning" enligt mina polare (svenskar). Man kan inte göra nåt annat än att känna sig nöjd när man läser såna här inlägg 😀
United States of coca cola... tja vad ska jag säga, liksom jag välkomnar alla andra till vårat land välkomnar jag även dig. Enda skillnaden är att du kommer från ett land där befolkningen inte kan tänka själva och blir totalt manipulerade av landets styre. Till skillnad från de flesta andra invandrare vi har här, som inte tar mer skit från sin regering och gör uppror så att de blir jagade tills de inte har någon annan utväg än att fly landet..... jaja.... *fnissar bakom din rygg*
July 19, 2001
jokkling wrote: [quote=mrfilen]hehe, bra gjort måste jag säga. Själv är man från USA...men räknas som en "schysst utlänning" enligt mina polare (svenskar). Man kan inte göra nåt annat än att känna sig nöjd när man läser såna här inlägg 😀
United States of coca cola... tja vad ska jag säga, liksom jag välkomnar alla andra till vårat land välkomnar jag även dig. Enda skillnaden är att du kommer från ett land där befolkningen inte kan tänka själva och blir totalt manipulerade av landets styre. Till skillnad från de flesta andra invandrare vi har här, som inte tar mer skit från sin regering och gör uppror så att de blir jagade tills de inte har någon annan utväg än att fly landet..... jaja.... *fnissar bakom din rygg*
Ja, dom andra invandrarna har ju ingen fungerande regering och dom tar istället lagen i egna händer.. Och det gör dom här också.. För övrigt har det inte funnits så mycket slavar aka trälar i Sverige då man upptäckte att människorna arbetade bättre om de var fria och var tvugna att arbeta för sitt levebröd..
1 Guest(s)