September 5, 2001
SD är ett skämt parti. I mina ögon kommer de alltid att vara ett pack blöjrasister som **** och *****.
Tror inte din röst på SD löser något. Rösta på ett parti som har ett konkret förslag på hur man kan integrera och hjälpa invandrare.
Kan inte ni blöjrasister flytta till ett land där dom inte tar imot invandrare bara? 😀
*Edit av Peter@20ghz
Inga personliga påhopp tack.
Jag drog ett inlägg på gränsen till tillåtet tidigare i denna tråd men namngav ingen specifik individ. Detta är dock mer än acceptabelt.*
August 22, 2005
hawkie wrote: SD är ett skämt parti. I mina ögon kommer de alltid att vara ett pack blöjrasister som **** och *****.
Tror inte din röst på SD löser något. Rösta på ett parti som har ett konkret förslag på hur man kan integrera och hjälpa invandrare.
Kan inte ni blöjrasister flytta till ett land där dom inte tar imot invandrare bara? 😀
*Edit av Peter@20ghz
Jag drog ett inlägg på gränsen till tillåtet tidigare i denna tråd men namngav ingen specifik individ. Detta är dock mer än acceptabelt.*
Lust att förklara din vrede, min aggresiva forumkamrat?
February 21, 2003
whoracle wrote: invandrare får, för mej, komma hit om dom vill men jag tycker dom ska ha en skälig orsak (krig och sånt skit), och sen bete sej som folk!
Jag tror inte att förflyttning av folkmassor och att en massa länder tar in mängder av flyktingar leder till en säkrare värld. Skillnad om det handlar om förföljning av individer mm. Ideologierna som ledde till kriget lever fortfarande kvar, även bland många som valde att lämna landet när det hettade till. Jag tycker att man ska lösa problemen på plats och ändra folks uppfattning till krig där. Flykt är bara en kortsiktig lösning och förändrar inga krig eller folks lidande i längden.
March 17, 2002
caged wrote: [quote=DiDi][quote=Öwall][quote=DiDi][quote=caged] Angående det ordet, negerbollar, är det fortfarande korrekt eller är det typ officielt att man ska säga chokladbollar. Personliger föredrar jag chokladbollar för det andra låter så vulgärt.
Senast jag smakade fanns det ingen choklad i *****bollar... Säg då kakaobollar eller kokosbollar i så fall...
senast jag smakade så tyckte jag att det smakade som choklad.
Det finns faktiskt redan något som heter chokladbollar och i dem finns det choklad...
Det finns det säkert men du måste vi byta namnet på *****bollar till något annat, kokosbollar? Jag anser ordet vara stötande och jag har alltid sagt chokladbollar.
Ett litet inlägg om det här bara...
Neger i sig var aldrig nått stötande ord, utan det var VI som vände det till ett sådant.
Genom att använda det i sammanhang som ''Stick hem jävla blatte'' och liknande...
Oldschool member since 2002.
September 5, 2001
Catstyle wrote: [quote=hawkie]SD är ett skämt parti. I mina ögon kommer de alltid att vara ett pack blöjrasister som **** och *****.
*Edit av Peter@20ghz
Lust att förklara din vrede, min aggresiva forumkamrat?
1)Det är inte vrede, det är sorg
2)Peter, jag måste ju få kritisera de båda pga deras inlägg...jag baserar mitt uttalande på fakta. Sen så måste jag undra lite hur du upfattar dessa inlägg....enligt lag så är dom rasistiska, inte i just denna tråd men men..och endå har det inte vidtagits några åtgärder vad jag vet. Hur långt ska det behöva gå?
2 Guest(s)