July 27, 2002
Nej, man opererar inte bort förhuden. Tvärtom man gör ett litet ingrepp och klipper längs strängen parallellt mot penisskaftat och frigör den stramaste delen av strängen från penisskaftet och på det viset vinner man några mm längd som underlättar för dig att dra bakåt förhuden.
🙂
March 20, 2003
Callister wrote: Nej, man opererar inte bort förhuden. Tvärtom man gör ett litet ingrepp och klipper längs strängen parallellt mot penisskaftat och frigör den stramaste delen av strängen från penisskaftet och på det viset vinner man några mm längd som underlättar för dig att dra bakåt förhuden.
🙂
Jag förstår att du ser glad ut när vi snackar markant ökning i längd.
August 19, 2001
MrWeizel wrote: Det finns faktiskt även ett fjärde alternativ...
Leta upp en tjej, skit i förspelet och tryck på ordentligt, en så kallad "gör-det-själv-jude"
Hahaha [Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found]
Du är på G idag MrWeizel 😀
Och det här med förhud. Jag har aldrig hört några klagomål om min penis och om att en omskärd skulle va skönare.
Dock har jag ju inte testat men ednå. Men den finns ju där för en anledning.
January 28, 2003
Pim_ wrote: Jag förstår att du ser glad ut när vi snackar markant ökning i längd.
Jo, 20-40% ökning är inte att leka med!
Iofs lär följande monolog fortfarande förekomma i sänghalmen
"Är du inne än?"
"Vadå är du inne än?! Jag kom för länge sen..."
JuLmUnD wrote: Du är på G idag MrWeizel 😀
Tackar :D/
January 28, 2003
Callister wrote: Okey har varit där nu.
Finns tre alternativ
1. Omskärelse
2 och 3, två olika snitt vid förhuden, typ samma egentligen.
Jag ska göra 2 eller 3 iaf.
Han sa också att om man är omskuren minskar chansen för att man får penis-cancer lr något
2: Runt omkring
3: Dela upp den i 4 delar med hjälp av 4 snitt längs hela ollonet, kommer se ut som en banan när man precis dragit av skalet, eller som en tulpan som är på väg att slå ut
BTW; Penis-cancer?? Har fan aldrig hört talas om det faktiskt..
Det som minskar mest är risken för att få saker under förhuden skulle jag tro
November 22, 2001
Callister wrote: Oj fanns det en sida 3.
Okey, det finns faktiskt ett tredje alternativ, det jag kommer göra.
Dom skär ett snitt i förhuden helt enkelt, uppe vid kanten om jag förstår det rätt.
Jag går fan med förtrång förhud än utan alls. :cy:
Ja, något sådant kan de göra. Jag hade det här problemet när jag var liten, 5-6 år kanske och då gjorde de en operation där de snittade upp den på något sätt.
Och jag är inte omskuren, har strängen kvar och utrustning funkar precis som den ska.
Ang. den här skavande förhuden som vissa har pratat om förstår jag inte hur era snoppar är formade. När han går in i stridsläge dras ju huden ut över resten av kanonen och lämnar toppen öppen.
January 28, 2003
Callister wrote: [quote=Steel]:cy: Vissa av inläggen här gör ju nästan att man får ont i picken.
Ingen kommer nära min pick med nån skalpell inte. [-(
Det är ju trots allt bara förhuden dom kommer fixa med.
Man blir bedövad helt och hållet och om man vill kan man få sova medans
Var en man för en sista gång, och se på när dom gör ingreppet 😉
July 3, 2003
MrWeizel wrote: [quote=Callister][quote=Steel]:cy: Vissa av inläggen här gör ju nästan att man får ont i picken.
Ja, för om du sover så kanske den gamle penisdoktorn kanske pillar lite och kanske råkar suga av dig :bgrin:
January 23, 2002
Spindel wrote: [quote=MrWeizel][quote=Callister][quote=Steel]:cy: Vissa av inläggen här gör ju nästan att man får ont i picken.
Ja, för om du sover så kanske den gamle penisdoktorn kanske pillar lite och kanske råkar suga av dig :bgrin:
Han kanske gör annat också.
"Greta, ge mig lite vaselin, min tunna handskar och den där klämman så jag kan hålla blodet i den lite längre." :bgrin:
1 Guest(s)