April 20, 2002
Självklart ska man inte köpa en mobiltelefon för kamerafunktionens skull men om man nu ska köpa en mobiltelefon med kamera ska den ju vara bra 😀
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
November 29, 2002
HELIX wrote: Har du växter i badrummet? Är det skönt att ligga i detdär badkaret? Det verkar iallafall som det då den har en skön utformning för nacken.
Klart man har växter i badrummet där trivs de ju bäst :D....
för övrigt är det ett massagebadkar på bilden...jätteskönt för hela kroppen 8) ...
April 20, 2002
Ja det var en rätt bra bild faktiskt.
Snyggt hade du det också...hehe
Men bilden verkade lite suddig. Kan det bero på personen bakom kameran eller på telefonen?
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
April 20, 2002
Hauk wrote: Kommer ni ihåg dom där Sony telefonerna? Alla hade sånna, dom va svinbilliga och hade polyfoniska ringsignaler mm.
Dom gick sönder efter ett halvår.
Men visst är man sugen 🙂
btw, jag kan inte se bilden..
Kan du se bilden???
Inte den där det står "Image hosted by tripod" då?
Undrar varför inte vi kan se den....har du mutat nån?
I så fall vem?
😀 😛
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
August 20, 2001
Tintin wrote: [quote=Hauk]Kommer ni ihåg dom där Sony telefonerna? Alla hade sånna, dom va svinbilliga och hade polyfoniska ringsignaler mm.
Men visst är man sugen 🙂
Kan du se bilden???
I så fall vem?
😀 😛
klippa - klistra...
April 20, 2002
DiDi wrote: [quote=Tintin][quote=Hauk]Kommer ni ihåg dom där Sony telefonerna? Alla hade sånna, dom va svinbilliga och hade polyfoniska ringsignaler mm.
Men visst är man sugen 🙂
Kan du se bilden???
I så fall vem?
😀 😛
klippa - klistra...
Jo tack det vet jag men han sa att han såg bilden....jag fattade det som att han såg den direkt här i tråden.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
February 21, 2003
Köpte den igår. Kom hem och upptäckte att det inte finns svenska i ordlistan (T9) när man skriver sms. Gick tillbaka och klagade lite, och det var nåt fel, antingen skulle dom uppdatera den eller så får jag en ny. Annars verkar den funka fint. Är det någon som har samma problem?
vibratorn var lite kass också. lite klumpig var den också.
September 3, 2001
Jag skulle kunna köpa mobil för kamerans skull. Finns massa moment flera gånger i månaden som man vill ha fotade... utflykt, fester, tjejen, tjejer...osv.
Faktum är att jag knappt ringer med mobilen jag har nu... ingen ringer mig heller.
Så jag köper hellre en kamera med inbyggd mobiltelefon 😛
schysst mobil btw.. hade jag cash skulle jag köpa den.
1 Guest(s)