November 15, 2004
May 19, 2003
Half-Life 2. Detta blev ett impulsköp då jag satt och läste forum om hur fantastisk det var, man har själv längtat i år. Den fattiga studenten (dvs jag) såg en ensam 500-lapp ligga på skrivbordet, och på mindre än 5sek så var han påklädd, på väg till stan för att handla Half-Life 2 😀
September 1, 2002
Har aldrig gjort ett impulsköp av icke-konsumtionsvaror i hela mitt liv. Tanken på ett ev. köp ligger och maler i flera dagar om inte veckor innan jag väl bestämmer mig.
Rekordet har en CD-skiva med 2 Unlimited. Den gick jag och suktade efter i nästan ett år innan jag köpte 🙂
May 10, 2002
Freddah wrote: [quote=abishai]har ni gjort några impulsköp på senare tid som ni vill dela med er av? jag beställde nyss en gitarr till... helvetes 😛 det blir till att sälja den när jag väl fått hem den tror jag.
Avbeställ? 🙂
skit samma om det är onödigt eller att man egentligen inte har råd, en bra affär är en bra affär
Gamblor: du kan ju testa några gånger, först när man ser det och alla dessa tankar kommer in i huvudet som man inte riktigt kan höra, man köper och blir lite pirrig... sen kommer ångesten :bgrin:
2 Guest(s)