December 31, 2001
PaiN wrote: [quote=Death On Wings][quote=PaiN][quote=Death On Wings] Att småtjejer tagit över mitt intresse ja.
Hur får du det till mina flickvänner ? Eller är det ännu ett tomt påstående taget ur luften ?Edit: Det skulle vara barnarov med sådana småtjejer 😀
Det var väl mer ett tomt påstående taget ur luften, just like yours.
Som vilket ?
Välj själv, du vet nog.
Om inte; poor you.
Har inte den blekaste så det måste vara väldigt synd om mig.
October 27, 2001
skiroy wrote: PaiN : Vad sjutton är det frågan om ?
Bara för att andra inte tycker som du behöver du inte balla ut på det där sättet.Lägg ner skitsnacket och diskutera på en bättre nivå.
De säger vad de tycker, jag säger vad jag tycker.
Men det passade tydligen inte.
Jag ska i forsättningen försöka låta bli att hänga med när andra drar ner diskussionsnivån. I just couldn't help my self this time... sorry
February 12, 2003
PaiN wrote: Mean Machine, hoppas du är ironisk i precis alla inlägg du gjort i denna tråd. Hur som helst har du gett mig mycket att skratta åt, tack!
Nej, jag har varit seriös. Och jag är glad att nån har kul åt det iaf, då det kanske var baktanken.
Hursomhelst klassar jag In Flames som skräp, då jag är väldig kräsen med musik, jag söker efter nånting som har själ, nånting som berör. Vilket In Flames lyckas med lika bra som t.ex. children of bodom och Lasse Stefanz. Dvs inte alls.
Dessutom ser jag inte vad som är melodiskt med In Flames alls, ta det och jämför med t.ex. Amon Amarth, där hör man faktiskt lite melodiska tongångar emellanåt.
Att kalla In Flames för melodisk death är i mina öron ungefär som att kalla Lost Soul för melodisk black. 😛
October 16, 2003
Mean Machine wrote: Hursomhelst klassar jag In Flames som skräp, då jag är väldig kräsen med musik, jag söker efter nånting som har själ, nånting som berör. Vilket In Flames lyckas med lika bra som t.ex. children of bodom och Lasse Stefanz. Dvs inte alls.
Då har du inte varit på en konsert i Göteborg när de kör "Only for the weak".
DET är nåt som berör...
February 12, 2003
Bogus wrote: [quote=Mean Machine]Hursomhelst klassar jag In Flames som skräp, då jag är väldig kräsen med musik, jag söker efter nånting som har själ, nånting som berör. Vilket In Flames lyckas med lika bra som t.ex. children of bodom och Lasse Stefanz. Dvs inte alls.
Då har du inte varit på en konsert i Göteborg när de kör "Only for the weak".
DET är nåt som berör...
Det... Umm... Låter som kent... :bgrin:
3 Guest(s)