July 8, 2003
Jag vette fan vad jag drömde inatt. Var iaf helt slut när jag vaknade. Måste varit marddrömmar av något slag men eftersom jag knappt kommer ihåg vad de handlade om så är jag inte säker. Vet iaf att nya datorn hade något med det hela att göra men jag drömde flera drömmar.
Nej, usch. Inte kul att vara mer trött när man vaknar än när man lägger sig. =(
March 5, 2002
Att drömma äger något så djävulskt!! Jag har kommit in i det stadie då jag själv kan styra mina drömmar, om ni fattar.. Alltså, när jag sover, och befinner mig i drömmen, så vet jag ofta om det i drömmen, jag är alltså vaken i drömmen och helt medveten. ÄG!!!!! :bgrin: Rätt kul att träffa på kompisar i drömmen och snacka med dem.. hehe.. man kan ju göra allt.... flyga om man vill... råna affärer... allt möjligt, stark som fan kan man också vara! Jag älskar att drömma! Hade jag fått välja så hade jag velat göra en... vafan heter filmen.. Vanilla sky! Justdet, fast utan mardrömmar då förstås 😉
Kontrollera drömmar äger! Lär er det, det går att utveckla till massor..
November 16, 2002
hehe drömmar är totalt skruvade
har hört att det är en sorts smältining av dagens intryck och när man drömmer blir det fel som en bug lr error när man drömmer..vetifan
@Garfzez
Drömde nått som oxå va typ influerat av wc3 o sagan om ringen
va i en typisk alvskog o flumma runt så kom jag till nån liten sekt/grupp("party") av alver o människor lr nått i den stilen o dom va typ naturfolk som värna om naturen o sånt ja vet inte riktigt, o så kom det typ soldater i WW2 unifromer o skulle mörda dessa skogsmänniskor så en av dem klappa till en kvinna som verkade va en ledare av nått slag, så hon föll bakåt men typ 5 cm från marken så flyger hon upp igen och det skiner i vitt/blått från hennes kropp o ansikte (typ som galadriel i lotr) och skjuter nån sots kraft på dessa soldater så dom dör o så vakna jag skummt som faen
September 3, 2001
drömde att polisen var efter mig och jag hoppade av tåget och rullade och sen sprang jag och dom fortsatte o jaga, och plötsligt kunde jag börja flaxa med armarna o flyga iväg.... sen när kicken hade försvunnit började jag falla... kändes konstigt i magen, och precis innan jag slog i marken vaknade jag.
September 3, 2001
en gång efter att jag hade gått o lagt mig jättefull och onykter, så hade jag en mardröm om att jag skulle dricka vatten i skoltoaletten, jag vred och vred på kranen men det kom bara små droppar ur...
gick vidare till nästa kran och där var det inte heller vatten... o jag var SÅÅÅÅ törstig... vred på jättemånga kranar men till slut vaknade jag... jag sprang vinglandes till toan och öste på med vatten och drack som bara ett fyllo kan göra.
November 16, 2002
DiDi wrote: [quote=Fackamato][quote=Beex]En gång drömde jag inte nått en natt så när jag vaknade låg jag precis som jag hade lagt mig. Det var inte en skrynkla mer på täcket! 😀
Kallas timetravel 8) :bgrin:
AAP = Alien Anal Probe 😉
skulle snarare kalla det för lugn sömn 😀 jag skulle va glad om jag kunde slippa att ha all sängkläder på golvet lr inlidad i dem när jag vaknar
2 Guest(s)