January 6, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote:
KĂ€nner med dig.. đ De dĂ€r Ă€r en av mina vĂ€rsta mardrömmar. đ
Vad anvÀnde de för att fixa upp lÄset sÄdÀr?
Skulle ja komma pÄ nÄ knattar med att göra sÄ dÀr med min bil skulle jag göra dem "ekonomisktefterblivna" för resten av deras liv. Men de Àr de vÀl redan.
Vet faktiskt inte, men dom har ocksÄ bÀnt ur radion ur sitt fack. SÄ det Àr vÀldigt fula mÀrken kvar...
June 16, 2004
Personligen tycker jag bara sĂ„nt hĂ€r hĂ€nder i större stĂ€der.. sjĂ€lv Ă€r man ju uppvĂ€xt pĂ„ norra Ăland, dĂ€r hĂ€nde ALDRIG nĂ„got sĂ„nt, har aldrig hört talats om det faktiskt. Men nu gĂ„r jag gymnasium i Kalmar och har gjort det sen i höstas, för ett tag sen sĂ„ blev min mobiltelefon stulen och tvĂ„ dagar senare min cykel.
May 17, 2002
roxerthedead wrote: Personligen tycker jag bara sĂ„nt hĂ€r hĂ€nder i större stĂ€der.. sjĂ€lv Ă€r man ju uppvĂ€xt pĂ„ norra Ăland, dĂ€r hĂ€nde ALDRIG nĂ„got sĂ„nt, har aldrig hört talats om det faktiskt. Men nu gĂ„r jag gymnasium i Kalmar och har gjort det sen i höstas, för ett tag sen sĂ„ blev min mobiltelefon stulen och tvĂ„ dagar senare min cykel.
Anledningen till att inget blir stulet i norra norrland beror pĂ„ att det inte finns en kĂ€ft dĂ€r som kan sno det đ đ
March 18, 2004
Fan va jĂ€vla sugigt đż
HÀr har du iaf instruktioner hur du ska göra: http://forum.stcs.nu/phpbb1/vi.....asc&s
Man blir lite orolig..
Undrans om man skulle ta in bilnycklarna inatt?
Kanske onödigt att ha dom i lÄset eller?
Tacka vet jag glesbygd..
Men jag erinrar mej att det faktiskt stals en bil hÀr pÄ byn en gÄng...MÄste vart 83-84 nÄngÄng..
:arg:
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - NĂ„gra TB HDD
Inte sÄ flitig besökare pÄ forum numera, intresset för hÄrdvara och datorer har minskat rejÀlt. Mer om mej pÄ min SD-kritiska blogg pÄ: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 6, 2003
ilg@dd wrote: Man blir lite orolig..
Undrans om man skulle ta in bilnycklarna inatt?
Kanske onödigt att ha dom i lÄset eller?
Tacka vet jag glesbygd..
Men jag erinrar mej att det faktiskt stals en bil hÀr pÄ byn en gÄng...MÄste vart 83-84 nÄngÄng..
:arg:
Jo, men bor jag inte i glesbyggden dĂ„? đ
Bor i en komun med 10 000 invÄnare, och vi bor i "utkanten" av Habo.
Fick reda pÄ att det hade varit massor med inbrott pÄ vÄrat omrÄde, men bara min bil pÄ vÄran gata. Var vÀl bara jag som hade tillrÀckligt dyr stereo.
(Sen att det lÄg baslÄda och slutsteg i bagaget, för över 4000:- spelar ingen roll :bgrin: )
January 16, 2004
ando wrote: Jaha, skulle ut till bilen och köra ivÀg vid klockan 17:45 typ
UpptÀcker att jag har ingen stereo lÀngre...
GÄr runt pÄ andra sidan och upptÀcker att jag inte har nÄgot lÄs lÀngre.*bilder*
Nu ska jag gÄ med i hemvÀrnet sÄ jag kan fÄ en Ak4, sen ska jag sitta och vakta mina saker!
BMW E30?
July 18, 2003
Det var ju inget... dem fick i alla fall anstÀnga sig.
Min far vart bestulen pÄ en laptop och lite saker i helgen.
Bilden var en saab 95 och den hade inte en skrÄma pÄ sig.
Han gick till polisen och anmÀlde det som man gör... Det visade sig att han var den 6:e denna dag innom samma omrÄde. Tydligen sÄ kan dem tillverka sina egna "sÀndare" och helt enkelt bara lÄsa upp den som vanligt.....
DET Àr tungt !
April 14, 2005
Luxh wrote: Fan va j**la sugigt đż
HÀr har du iaf instruktioner hur du ska göra: http://forum.stcs.nu/phpbb1/vi.....asc&s
Det dÀr var sÄ jÀvla rÀtt att man nÀstan fick gÄshud.
Jag skulle grÄtit av inre tillfredstÀllelse av ett sÄnt kap.
KÀnslan att ha fÄtt ge idioten en riktig nÀs(öron?)brÀnna lÀr uppvÀga de eventuella pengar han kanske mÄste pröjsa i skadestÄnd.
2 Guest(s)