January 4, 2001
fan va surt.. 🙁
haha här är det ingen risk att något sådant händer direkt... kan låta dörren stå vid öppen i en vecka om jag så vill...
Därimot är folk bra på att sno cyklar här.. men eftersom det är sån liten stad så får man alltid tillaka cykeln nästan...
Den cykeln jag har nu har varit snodd 4 gånger.. 😉
February 11, 2002
Öwall wrote: [quote=CyriQ]sen så köp en stereo med avtagbar front så de inte kan se att du har en stereo. Annars så kan du modda dit en lucka som skall täcka hålet så de verkligen inte ser att du har en stereo (funkar bara om stereon sitter in en bit eller har en avtagbar front).
En sak till: lämna aldrig en mobil, plånbok lr liknande synligt.... Ok har man en lyxbil så lär de försöka ta bilen... eller delar o sälja....
pappas stereo blev stulen en gång så vi skaffade en sån med borttagbar front. fronten la vi i handskfacket 🙂
Nu har vi en lucka där. Jag fattar inte vad det gör för skillnad egentligen, vilken spånskalle som helst kan väl räkna ut att där finns en stereo...
Om det inte ser ut som en stereo så brukar de låta bli eftersom de kan inte vara 100% säkra om det är en stereo eller bara en frontlucka...
May 29, 2001
Smirnoff wrote: De invigde bocken officellt idag..
fan, vill tutta eld på den :bgrin: :bgrin: :bgrin:
gör en raket laddad med termit som du skjuter från en byggnad i närheten rakt in i bocken, den skiten brinner med 2200 grader om jag inte minns fel och är enkelt att tillverka 🙂
June 18, 2001
Hub wrote: [quote=CyriQ]Haha vem e så dum att dem snor en nappflaska o blöjjor? de kanske behövde blöjorna till sig själva.... hmm......
Såvida nappflaskan inte var i rent guld med diamanter i lr liknande så verkar d rätt idiotiskt....
Knarkare och andra lowlifes kan väll oxå få barn?
Hahahaha, dagens bästa !!!
August 24, 2002
April 10, 2001
En annan är ju också behäftad med oflyt.
Fick mina reg-skyltar plockade i söndags.
Parkerad i Gamla Stan (stockholm) för att gå på julmarknaden.
Är ju trångt o mörkt i gränderna där, märkte det inte förens jag parkerade hemma i garaget.
Så nu väntar jag bara på den tredje händelsen, (allt skit skall ju komma i grupp om tre)
1 Guest(s)