January 10, 2005
Jaha då hade man inbrott under natten då :(. Kul när man gick å la sig klockan 0240 och vaknar 0430 att någon lyft ut hall rutan och gått in, när hela familjen ligger och sover. Fast av någon anledning så tog inte tjuvarna allt de kom över... de lämnade syrrans Ipod och kamera, morsans bilnycklar m.m. De skulle dock sno hennes växel i handväskan... 30kr :S plus sedlar 1000kr... De tog inga kort heller!? Men liksom MYNT! Ursäkta men jag skäms, vem i hel"#¤¤te snor 30kr i mynt! Sen så kom de över en halvny mobil plus morsans kamera och pappas klocka :(. Men liksom allt detta jobb för nada... Man undrar ju vart världen är på väg :o. Sedan skulle de ta alla skor i hallen och slänga runt dem i trädgården... w00t!? Alltså riktiga tjuvar gör väll nått konkret eller? Och så har jag blivit tjuvad på min ljuva nattsömn med...
// En sur och trött Arre...
December 21, 2005
January 10, 2005
Kaffe wrote: Kanske lite försent men ändå. Såg Timell tipsade om att man skall fylla tomrummet mellan själva fönsterkasetten och karmen med silicon för att förhindra just att tjuven bara lyfter ur den.
Det gjorde jag också för nått årsen eller två... men inte päronen 🙁
edit: kan ju nämna att detta nu är gjort 😉
June 23, 2006
1 Guest(s)