February 17, 2004
Enligt TV Guiden för Viasat sport så visas finalen i direktsändning kl ca 2040 på Visat sport 2. Jag har bara Viasat sport 1 och där står det att CL finalen från 2005 visas både 18 och 23. Kan detta stämma eller har de skrivit fel 🙄 ??
Jag tror att de har skrivit fel och visar årets final i eftersändning kl 23, det brukar de göra. Nån som tror annat?
http://www.viasat.se/cm/2.10/2.118
/Dani
February 12, 2006
June 23, 2002
Hoppas Milan vinner, hoppas hoppas.
Kaká kommer snurra upp pool's försvar själv.. som han brukar göra mot alla andra lag.
Blir nog en underhållande match, har laddat hela veckan för denna. 🙂
På http://www.tvmatchen.se står det att den går på 6an och börjat 20.45.
September 12, 2001
Delph1 wrote: [quote=skiroy][quote=Gilgamesh]död åt milan... hoppas liverpool vinner
RÖTT KORT!
Lite infantilt att säga så. Jag håller inte på någon av lagen utan hoppas på en bra match.
ohhhh, åkte någons favorit ut i kvarten månntro 😉 😛
//Andreas
Inte direkt.
Fopbillsspelare som fopbillsspelare! 😉
Om inte Tre Kronor eller Timrå IK är med, är det knappast något att sörja över att alla kanaler förutom 1, 2, 3, 4 ,5 saknas i hushållet.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 12, 2006
June 23, 2002
ilg@dd wrote: Om inte Tre Kronor eller Timrå IK är med, är det knappast något att sörja över att alla kanaler förutom 1, 2, 3, 4 ,5 saknas i hushållet.
Nähä so what?
Vad har Tre Kronor och Timrå IK med en CL-finaltråd att göra?
Suck...
Börjar dra ihop sig, ölen är upphälld och mysmode on. 😉
Det är så härligt att se såna här matcher när ens lag inte spelar, då är man inte så nervös utan bara ska njuta. Visst hade jag självklart hellre sett Arsenal i final än Milan eller Pool men man ska passa på att njuta när man kan. :D/
February 28, 2005
TJeKov.se wrote: [quote=Gilgamesh]död åt milan... hoppas liverpool vinner
Kan det vara så att lillebror är lite avundsjuk 😛
EDIT: Märkte att det verkar vara hyffsat många som håller på Milan, sånt gillas 🙂
hehe lol, lillebror? vem ere som vart de den här säsongen ni fick stryk i 2 matcher av 2 möjliga, dessutom när Inter spelade med B-Lag andra matchen....
June 23, 2002
Gilgamesh wrote: [quote=TJeKov.se][quote=Gilgamesh]död åt milan... hoppas liverpool vinner
Kan det vara så att lillebror är lite avundsjuk 😛
EDIT: Märkte att det verkar vara hyffsat många som håller på Milan, sånt gillas 🙂
hehe lol, lillebror? vem ere som vart de den här säsongen ni fick stryk i 2 matcher av 2 möjliga, dessutom när Inter spelade med B-Lag andra matchen....
Inter har alltid varit och kommer alltid vara Milans lillebror. That's it, går inte att komma ifrån hur mycket man än vill. Alla vet det förrutom ni Inter-supportrar möjligen.
Matchen var riktigt tråkig och seg, men skönt att det blir seger för Milan. Kaká blev verkerligen borttagen av Mascherano, vilken kille. Var ingen lyckad dag för Kaká oavsett. Pippo, helt otrolig kille(?) det där.
1 Guest(s)