July 18, 2003
ush... Måste köpa nya linser snart 🙁
Jätte jobbigt att ha dålig syn ju, och ändå har jag ändå bara en minimal nedsatt syn. avnänder linser kanske 1 gång på 2 veckor, men ändå 🙂
(inga glasögon alls)
Någon här som funderat på operation någon gång ?
Lessen för jag gled iväg lite från ämnet ... :
June 28, 2001
Dom gångerna jag har varit hos optikern har det varit olika, ena gången skulle jag ha linser i och andra skulle jag inte ha haft det på 2 dar för att ögonen skulle ha återställt sig helt och hållet.
Btw, jag avråder från operation, mörkertalet om hur många misslyckade operationer är löjligt stor, jag sprang på av ren slump 4 pers sammtidigt som hade gjort en laseroperation och alla 4 fick problem.
och man ser sämre i mörker.
November 27, 2003
Mind wrote: Btw, jag avråder från operation, mörkertalet om hur många misslyckade operationer är löjligt stor, jag sprang på av ren slump 4 pers sammtidigt som hade gjort en laseroperation och alla 4 fick problem.
Har en vännina som gjorde det i våras och det gick alldeles utmärkt. Tekniken får framåt 😉
//Andreas
November 5, 2001
Delph1 wrote: [quote=Mind]Btw, jag avråder från operation, mörkertalet om hur många misslyckade operationer är löjligt stor, jag sprang på av ren slump 4 pers sammtidigt som hade gjort en laseroperation och alla 4 fick problem.
Har en vännina som gjorde det i våras och det gick alldeles utmärkt. Tekniken får framåt 😉
//Andreas
Överväger det där med opertation nån gång när jag får gott om pengar...
Vad kostar det btw?
November 27, 2003
Arny wrote: [quote=Delph1][quote=Mind]Btw, jag avråder från operation, mörkertalet om hur många misslyckade operationer är löjligt stor, jag sprang på av ren slump 4 pers sammtidigt som hade gjort en laseroperation och alla 4 fick problem.
//Andreas
Vad kostar det btw?
21k, men hon fick 4k rabbatt, alltså 17k, eftersom hon pluggar (?).
//Andreas
November 5, 2001
Delph1 wrote: [quote=Arny][quote=Delph1][quote=Mind]Btw, jag avråder från operation, mörkertalet om hur många misslyckade operationer är löjligt stor, jag sprang på av ren slump 4 pers sammtidigt som hade gjort en laseroperation och alla 4 fick problem.
//Andreas
Vad kostar det btw?
//Andreas
Lite över min prisklass än så länge. Får vänta ett par år. Vet du nån sida där man kan läsa lite om det? Hur det funkar osv?
June 5, 2004
Delph1 wrote: [quote=Arny][quote=Delph1][quote=Mind]Btw, jag avråder från operation, mörkertalet om hur många misslyckade operationer är löjligt stor, jag sprang på av ren slump 4 pers sammtidigt som hade gjort en laseroperation och alla 4 fick problem.
//Andreas
Vad kostar det btw?
//Andreas
låter precis som ett ställe min syrra berätta om,men då var det att när man opererat sig där fick man en 4k :- rabbatt som man får ge till någon annan.
Har själv funderat på operation, har 0,2 på ena ögat vilken iofs vägs upp ganska bra av 1,1 på andra ögat...
1 Guest(s)