February 16, 2004
Du skulle ju inte titta här.
Nu ska vi ha ha en diskussion som vi diskuterar varför ingen följer det som står i topic eller tråden.
Om du nu har tittat skall du skriva fin vetenskaplig teori om detta.
Antalet visningar och svar i tråden skall vara lika många.
Så titta inte i onödan.
P.S Har tråkigt i väntan på tomten.
February 16, 2004
Mean Machine wrote: Det här är en sådan tråd alla får en varning i, right? Så varför överhuvudtaget posta?
Och vi känner oss lite busiga när vi gör nåt man inte får...*zkjattaj*
Du fann hela hemligheten.
Men du får ingen varning, men tomten råkar kanske glömma dig imorn.
February 16, 2004
MoparPower wrote: Jag såg detta på framsidan: Ingen bryr sig om vad som står i Topic. "Titta inte här... och trodde att vi skulle snacka om vikten av bra topics. Men du är en självgod skitstövel.
Stövlar andvänds när man går i skit. Du måste ha varit på landet förr märker jag.
Jo det är det som är tänkt med topic att vi ska diskutera dem.
Men ville även få in ett exempel utan att skapa två trådar.
Så du får vara med på listan över de som tillför nåt vettigt men du åker bort från den igen med din sista mening.
February 12, 2003
Pojo wrote: [quote=Mean Machine]Det här är en sådan tråd alla får en varning i, right? Så varför överhuvudtaget posta?
Och vi känner oss lite busiga när vi gör nåt man inte får...*zkjattaj*
Du fann hela hemligheten.
Men du får ingen varning, men tomten råkar kanske glömma dig imorn.
Hur vet du att jag inte får en varning? :wide::)
Är du en förklädd moderator undercover för att kolla hur vi sköter oss i onödiga trådar? 😛
February 16, 2004
pachem wrote: Jag kollade denna tråden eftersom den verkade säga motsatsen till vad det brukar sägas, nämligen att alla ska skriva bättre topics så man förstår vad tråden handlar om...
Äntligen börjar det rulla in kreativa inlägg.
Men det är ju lite dubbelt budskap i just denna tråd först läser man att att ingen bryr sig, sen bryr ju sig inte nån i vad som står heller.
Och en massa tittar utan att skriva.
1 Guest(s)