February 24, 2003
February 24, 2003
June 20, 2002
Redfaction wrote: Ingen kan väl säga att förhållandena i Sverige är speciellt bra nuförtiden.
det är exakt vad jag kan göra...
jag har en jävla massa "onödiga" bekvämligheter,mat varje dag, är frisk, kan köpa nya kläder med jämna mellanrum, blir jag skadad kommer jag bli schysst omhändertagen av kvalificerade läkare och kommer få hjälp med handikappanpassning o.s.v., får utbildning och om jag sköter mig ett jobb om ett par år...
finns såklart en del saker att gnälla på, det finns det alltid och man bör kämpa för att rätta till det, men överlag är jag väldigt nöjd med hur jag lever...
detta har inte ett piss med hockey att göra, så om någon har bandat matchen får ni höra av er då jag missade den...
May 7, 2001
boogey wrote: [quote=Redfaction]Ingen kan väl säga att förhållandena i Sverige är speciellt bra nuförtiden.
det är exakt vad jag kan göra...
jag har en j**la massa "onödiga" bekvämligheter,mat varje dag, är frisk, kan köpa nya kläder med jämna mellanrum, blir jag skadad kommer jag bli schysst omhändertagen av kvalificerade läkare och kommer få hjälp med handikappanpassning o.s.v., får utbildning och om jag sköter mig ett jobb om ett par år...
finns såklart en del saker att gnälla på, det finns det alltid och man bör kämpa för att rätta till det, men överlag är jag väldigt nöjd med hur jag lever...
detta har inte ett piss med hockey att göra, så om någon har bandat matchen får ni höra av er då jag missade den...
Nåja, nu ska vi väll inte påstå att den svenska ekonomin går direkt uppåt, då jag nog tycker det går sämre och sämre osv. osv. Men till er finnar säger jag bara 5-6!!! :bgrin: :bgrin: :bgrin: :bgrin: :bgrin:
December 15, 2002
jag förstår faktikst de finnar som gick ut på gatorna och lipade.... det skulle jag också gjort om Sverige skule förlora en kvartsfinal i fotbolls-VM 🙂 så mycket känner jag faktiskt för det svenska fotbolls landslaget....och ibland när jag tittar på gamla repriser från VM-94 så har det faktiskt hänt att jag fällt en och annan nostalgitår 😀
1 Guest(s)