August 22, 2001
On 2001-12-03 13:55, ksw wrote:
laserdome är ett fröetag, inte spelet!
lasergame heter typen, oavsett om det spelas på ett elelr flera pla, vi har 4 ställen i uppsala ädr man kan köra, ett har bara en vånign, en har 2 och dom andra har 3vånings labyrinther.
Finns D 3 ställen i Uppsala känner bara till ett (D där vid fyrishov typ)
February 24, 2001
SURE.... JAG TAR ALLA HÄR. Nån här sa att han var härskaren i LaserDome... Vafan, jag har kört 70ggr, fått acc på 70%, och max poängen är 25000. Sen max antal skjutna skott är typ 1200 vardera väst (kör godzilla ibland)
Sen minst antal skjutna skott är 12skott. Jag spelar 8ggr månaden.. så ta det 😀
February 24, 2001
Finns feta spel i LaserDome! Dom jag har kört är:
Team
Godzilla
Hellfire
Solo
Capture The Flag
Tv-Pejling [Terminator]
Team & Solo Elimination
Kings
Sniper
Är som sagt medlem i Umeå, och kör med andra medlemmar en gång i månaden. Så typ 70% av alla spel jag har kört har jag kommit antingen 1:a eller 2:a eller 3:a. Mest 1:a 😀
August 22, 2005
On 2001-12-03 16:17, VALGAN wrote:
On 2001-12-03 13:55, ksw wrote:
laserdome är ett fröetag, inte spelet!
lasergame heter typen, oavsett om det spelas på ett elelr flera pla, vi har 4 ställen i uppsala ädr man kan köra, ett har bara en vånign, en har 2 och dom andra har 3vånings labyrinther.Finns D 3 ställen i Uppsala känner bara till ett (D där vid fyrishov typ)
ja dte gör det, det finsn ett under huste bredvid biblioteket, ett vid fyrishov, ett ute i boländerna och ett till nånstans ute på vischan, komemr inte ihåg var, har varit där.
July 21, 2001
On 2001-12-02 19:31, TheGeorgeEscape wrote:
Då är ju paintball snäppet värre.
det är ju helt sant.. fast inte på nåt ställe där man får..
ett tips!;
hyr var sitt gevär, en extra tub, 1000 skott var och åk ut till ett gammalt mentalsjukhus (st. jörgen i göteborg) och rocka loss! vi har sådan tur att det är redan uppbyggt lite som en paintballbana där eftersom "gökboet" hade det innan..
man kan leka counter-strike där! en stor ingång på framsidan, en liten på sidan och en på gården.. 4 våningar.. svårt att förklara, underbart att uppleva..
1 Guest(s)