March 20, 2003
Json_81 wrote: [quote=Pim_][quote=Json_81]Pim bor du ute i urskogen eller?
Frölunda.
I centralare delarna eller mer utanför?
Skumt att vi inte haft strömavbrott här, bor ju precis vid skogen.
Tur det, har kunnat roa mig med min gamecube hela dan 😉
Garanterat mer centralt än Kungälv där du bor Maja.
Strömavbrott o strömavbrott, var nog mer ngn störning för att tv:n och datorn la av samtidigt så det kanske var ngt i tele/antenndelen.
I mellansverige i höjd med sundsvall blåser det ingenting, inte mer än normalt iaf..Däremot har vi fått en duns med snö idag..1,5dm gissningsvis.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 10, 2003
Börjar lugna ner sig här nu.. gissar på att det värsta är förbi om man kollar på
http://www.aftonbladet.se/vade.....ellit.html
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
February 4, 2003
Har blåst ner två stycken björkar (ja jag vet att björkar är STORA träd, som inte borde blåsa ner i första taget) i trädgården vår.
Det ligger postlådor överallt på gatan. En lyktstolpe utanför huset står på sned. Soptunor överallt ligger ner över hela vägarna. Cyklar ligger lite överallt på vägarna.
Träd och buskar ligger överallt.
På Shell så har skyltar (stora neonlampor) blåst ner. Och släpvagnar (såna man hyr) har blåst och vält över mötande vägbana.
Det står brandbilar och polisbilar lite överallt. De patrullerar väl eller nått.
Flyglarmet har ljudit som atans ikväll också.
Fast nu har det börjat avtaga rätt rejält. Inte så farligt nu.
Får se imorgon när man vaknar hur det ser ut.
Bor i Laholm. Halland. Alltså på västkusten. Mycket nära kusten och Danmarks området som var ganska hårt drabbat.
I Halmstad två mil härifrån har det flugit en jävla massa skyltar (såna som går över vägbanorna med vägdestination, alltså de två meters varainterna) har jag hört.
Usch.
November 22, 2001
Pim_ wrote: [
Garanterat mer centralt än Kungälv där du bor Maja.Strömavbrott o strömavbrott, var nog mer ngn störning för att tv:n och datorn la av samtidigt så det kanske var ngt i tele/antenndelen.
Ja, jag menar det. Här har vi inte ens haft en blinkning så jag tycker det e skumt att du får massa avbrott mitt inne i stan.
De åren jag bott i stan hade jag aldrig strömavbrott, lite skillnad mot här ute.
July 4, 2003
Vah? Blåser det? :p
Nej här i stan märks det inte direkt men hörde att 3 människor dött i Danmark samt att det gick 14 m höga vågor där.
Ni kan ju tänka er vågor som trevåningshus?
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
5 Guest(s)