September 27, 2005
Måste klaga av mig lite:
Vaknade idag och kände mig glad och pigg. Tills jag satte på kranen och upptäckte den totala avsaknaden av rinnande vatten ur den!!! Visar sig att hela Högsbohöjd är utan vatten...
SUCK! Jag som skulle duscha och diska till en kvinnlig vän kommer på besök! Och nu måste jag åka till föreläsning. Illaluktande, uttorkad och hungrig! :banghead:
AAAARRGGHH!!! :burn:
September 27, 2005
Att sen busen var försenad en kvart så jag blev sen till min föreläsningar gjorde inte dagen bättre! Men efter katastrof-starten har det i alla fall varit uppåt! Träffat lite gamla kompisar och sen när jag kom hem på eftermiddagen var vattnet tillbaka (om än utan något riktigt tryck)
Krqagyzzz: Tack men nej tack!
urk: Ja det ligger det faktiskt något i. Det är så mycket man tar som självklart!
Json_81: Tyvärr har inte Handelshögskolan några offentliga duschar. EDIT: Inte några privata (vad jag vet) heller för den delen.
February 17, 2004
ojdå wrote: Måste klaga av mig lite:
Vaknade idag och kände mig glad och pigg. Tills jag satte på kranen och upptäckte den totala avsaknaden av rinnande vatten ur den!!! Visar sig att hela Högsbohöjd är utan vatten...
SUCK! Jag som skulle duscha och diska till en kvinnlig vän kommer på besök! Och nu måste jag åka till föreläsning. Illaluktande, uttorkad och hungrig! :banghead:
AAAARRGGHH!!! :burn:
I såna lägen är det bra att ha en gravid kvinna i närheten. Eller så går du ut och samlar vatten från en bäck eller nåt. Har aldrig varit med om vattenstopp i hushållet och hoppas heller inte råka ut för det.
Kör mycket deo och parfym så löser det sig nog.
February 12, 2003
Jag har förvisso vatten, men idag vaknade jag upp utan ström... Somnade om för att slippa eländet.
Vattnet å andra sidan har fått mitt hår att bli grönt, för att inte nämna att det smakar som om en råtta skitit i glaset, jag är inte alls nöjd med att mina föräldrar tyckte vi skulle flytta. Justja, något kallvatten får du inte ur kranen heller utan att vänta en kvart. 🙄
1 Guest(s)