December 20, 2001
June 17, 2002
HAHA...
Jag hade en data lärare som sa att hela Burken kallas CPU för att det e förkortning på Cental processing unit...
Lärare kan suga hårt ibland...
O jag fick sämre betyg än en annan i min klass i data... Den andra snubben kunde typ inget... Jag kunde för mycket så jag fick inte svara på en massa saker... och så går han o ger mig o en polare VG o lamern ger han MVG... O han vägra ändra...
July 17, 2002
Oh, fan!
Samma här...
Jag fick VG, medan majoriteten av klassen fick MVG. Suger som fan... (och för sent för att ändra)
Ett jävligt bra lektionsexempel: Jag är klar med alla uppgifter, så läraren kommer fram och vill prata lite om datorer. Självklart hakar jag på, vi tjötar lite och till slut visar jag en bild på nätet av mitt då nya chassi. Säger klart och tydligt att "jag kände att jag behövde ett nytt... det gamla är för litet - det blir lätt problem med luftströmningen. Så idag ska jag hämta det på posten"
Vet ni vad gubben svarar? Jo... "Jaha, vad häftigt! Är det en sådan där pentium 4-historia? Kostar en 15 tusen då, va?"
Jag svarade naturligtvis att "nä, det är bara ett nytt chassi jag ska köpa."
Han tittade bara oförstående på mig. Jag fattade att han inte fattade, så jag förklarade vidare att jag bara flyttar över grejerna från den gamla lådan. "Men, varför då? Varför vill du köpa en tom dator?"
Då var det min tur att bara titta... Så han blev asförbannad och skällde ut mig inför hela klassen på grunderna att jag "inte gör uppgifterna och stör klassen". Förjävligt är vad det är. Liknande hände nästan varje lektion. Han tålde bara inte att jag kunde mer än honom. Och det var i första ring... Förjävligt är vad det är.
June 28, 2001
hahaha vad trevliga lärare ni har, min icke kompetenta lärare ägde jag fan, alla andra oxå han var för snäll och kunde inte så mkt =)
det är tragiskt att det är så nu, läraren som dom bytte ut han med kan inte ens svenska =) stackars små barn .
och den snåla rektorn ville inte pröjsa nån tusing mer för en relativt mer kompetent lärare, ingen haxxor men endå klart mer prisvärd lärare.
men den skiten är bakom mig nu och jag gläds över den minskande konkurensen från dom yngre klasserna :bgrin:
June 17, 2001
keffing wrote: *******
Lärare. Data/administration
Mot.tid:
Arbetsrum:A 407
Tel: *******
e-post: *****@******.aldrig
Övrigt:och det här är inte uthägning eller nåt... cuttat från skolans hemsida :corn:
"Detta är inte uthägning?"
Hur vill du att vi ska tolka det då?
Har du länk till skolans site, för den vill jag se fortast!
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
February 19, 2002
H0h0... låter soft... själv har jag lärare som säger åt oss... leta information på internet sen drar han och drycker kaffe i 2h.. ska ha han från 08.00-11.30 imorgon... och sen på torsdag har jag lärare... som pratar svenska med japans brytning... killen e japanes... men jobbig att lyssna på och har aldrig en punkt på sina 6h lektioner i programmering....
=(
July 19, 2001
http://www.bra.edu.stockholm.se
Ni får förlåta keffing, han är lite sär :p
Själv kan jag inte surfa runt på sidan då jag använder Opera och sedan kan jag heller inte ladda ned Javaskiten till IE eftersom att jag måste ladda ned Servicepack 1..
September 12, 2001
HELIX wrote: http://www.bra.edu.stockholm.se
Ni får förlåta keffing, han är lite sär :pSjälv kan jag inte surfa runt på sidan då jag använder Opera och sedan kan jag heller inte ladda ned Javaskiten till IE eftersom att jag måste ladda ned Servicepack 1..
Hmmm...
jag kunde då surfa på den sidan med både IE och Opera.Plockat hem Opera med java...aktiverat java och javascript i inställningarna?
Att plocka hem java för IE är heller inga problem.
1 Guest(s)