June 14, 2001
Som vi alla vet så sitter det en liten räknare under våra namn som räknar hur många inlägg vi postat. Idag var jag så stolt för att jag kommit över 1200 inlägg. Lite senare går jag in igen....och då har jag tappat 967 inlägg för då stod det bara "1133". Så nu har jag tappat en massa på min räknare och får börja om att kämpa upp mot 1,2 k
Det är inte första gången detta händer, jag har tappat lite få inlägg förr, någon som vet vad detta beror på?
July 14, 2001
On 2001-11-14 23:03, Affix wrote:
Som vi alla vet så sitter det en liten räknare under våra namn som räknar hur många inlägg vi postat. Idag var jag så stolt för att jag kommit över 1200 inlägg. Lite senare går jag in igen....och då har jag tappat 967 inlägg för då stod det bara "1133". Så nu har jag tappat en massa på min räknare och får börja om att kämpa upp mot 1,2 k
Det är inte första gången detta händer, jag har tappat lite få inlägg förr, någon som vet vad detta beror på?
det är väl ändå 67 inlägg du tappat?
February 11, 2001
April 10, 2001
Som sagt, måste vara några trådar som försvunnit eller liknande.. hmmm inte några heller,, tror jag hadde 550+ innan nu e jag nere på under 500 så tror att det vart storstädning på G.
Men som sagt detta är ju inte en måttstock som betyder något mer än att sommliga har mer tid än andra att posta i forumet.
June 14, 2001
On 2001-11-15 08:35, Tomas wrote:
On 2001-11-14 23:03, Affix wrote:
Det är inte första gången detta händer, jag har tappat lite få inlägg förr, någon som vet vad detta beror på?det är väl ändå 67 inlägg du tappat?
oops, tänkte på 2000 inlägg där 😀
Lolish!
August 22, 2001
Kommer ni ihåg tråden som handlade om mätaren skulle tas bort eller ej? Många var ganska överens om att den såklart var onödig och att räknaren kunde tas bort. Jag undrar nu.. VARFÖR FINNS DEN HÄR TRÅDEN TILL OM MÄTAREN ÄNDÅ INTE ÄR VIKTIG? jag tror det bor en liten lögnare i alla....
1 Guest(s)