October 25, 2003
Nomic wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=Nomic]Kråkan, jag vill ha en post i ditt parti, tar gärna posten som invandrings politiker..... 😉
Ska bara skriva partiprogramet först så ska vi se vad vi kan göra, ska bara se till så vi är lite synkade om vad som gäller först. Men det kanske vi är? 😉
De är vi nog 😀
Måste man inte vara över typ 12 för att få vara minister? :bgrin:
October 16, 2003
Tindy wrote: [quote=Nomic][quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=Nomic]Kråkan, jag vill ha en post i ditt parti, tar gärna posten som invandrings politiker..... 😉
Ska bara skriva partiprogramet först så ska vi se vad vi kan göra, ska bara se till så vi är lite synkade om vad som gäller först. Men det kanske vi är? 😉
De är vi nog 😀
:eye: :)R
July 14, 2004
Tindy wrote: [quote=Nomic][quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=Nomic]Kråkan, jag vill ha en post i ditt parti, tar gärna posten som invandrings politiker..... 😉
De är vi nog 😀
Då kan du nog inte bli en minister isåfall.... ord som "typ" slutade man väl använda i 3an ? 😉
Nomic wrote: [quote=Tindy][quote=Nomic][quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=Nomic]Kråkan, jag vill ha en post i ditt parti, tar gärna posten som invandrings politiker..... 😉
De är vi nog 😀
Då kan du nog inte bli en minister isåfall.... ord som "typ" slutade man väl använda i 3an ? 😉
Har han kandiderat då??
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
July 14, 2004
ilg@dd wrote: [quote=Nomic][quote=Tindy][quote=Nomic][quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=Nomic]Kråkan, jag vill ha en post i ditt parti, tar gärna posten som invandrings politiker..... 😉
De är vi nog 😀
Har han kandiderat då??
Nä, men inte tar man väl råd från en som är yngre än 12 ? 😉
Nomic wrote: [quote=ilg@dd][quote=Nomic][quote=Tindy][quote=Nomic][quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=Nomic]Kråkan, jag vill ha en post i ditt parti, tar gärna posten som invandrings politiker..... 😉
De är vi nog 😀
Har han kandiderat då??
Nä, men inte tar man väl råd från en som är yngre än 12 ? 😉
Ok, jag är 39, och kan väl också inflika att du måste bli lite äldre än typ 12 för att sitta i en regering.
Du bör iaf nå åldern för rösträtt gissar jag.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
September 17, 2003
3 Guest(s)