February 21, 2003
Mathias wrote: [quote=Darth Oski]men MIN då? jag har faktiskt jobbat jäkligt hårt i photoshop med min, till skillnad från alla ni amatörer som använder paint.
Jag använde också photoshop. Fast jag snodde en luva från internet och var tvungen att frilägga den. Riktigt avancerade saker 😉
hehe, du har iaf samma luva som m00pid00
[Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found]
Grisen har varit å nallat lite kanske 😛
January 4, 2001
Mathias wrote: [quote=Coore][quote=Jontez]Tycker Coores är snyggast, Har alltid gillat avataren. Den har liksom sett lite läskig ut, men nu, nu ser den så snäll ut :). Skit fin!
hahahaha, tack... 😀 för dom som inte vet så är det jag som är på bilden..
Är det du som är Hitman? :cy:
Eller är jag helt ute och cycklar?
Hitman? hahaha.. du är ute på villovägar nu.. 😉
December 5, 2001
Mathias wrote: Så här tråkigt har jag...
Du har glömt mig 🙁
January 23, 2002
Metz wrote: har suttit u pillat lite men jag kan inte bestämma mig, vilken ska jag ta??
[Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found]
Den högra helt klart, ser ju kul ut med en pojke som har tomteluva och är ledsen.
Ungefär som om julen är det tråkigaste han vet. 😀
November 16, 2002
Hmm jag vill nästan behålla porriga maddam som ett gott omen att man kanske får sig lite mus lagom till jul men men
och pöjkvaskern är inte ledsen bara bakis det är ju den 25:e som han illustrerar då man är just det o om inte annat less på allt vad julskinka must o pepparkakor heter o bara vill datornörda sig 😀 😀
June 30, 2001
Sardaukar wrote: [quote=Mathias]Så här tråkigt har jag...
Du har glömt mig 🙁
Jag lägger in dig senare för det kommer bli en omröstning på alla avatars som finns där.
June 30, 2001
Coore wrote: [quote=Mathias][quote=Coore][quote=Jontez]Tycker Coores är snyggast, Har alltid gillat avataren. Den har liksom sett lite läskig ut, men nu, nu ser den så snäll ut :). Skit fin!
hahahaha, tack... 😀 för dom som inte vet så är det jag som är på bilden..
Är det du som är Hitman? :cy:
Eller är jag helt ute och cycklar?
Hitman? hahaha.. du är ute på villovägar nu.. 😉
Hehe, tyckte bara att det såg likt ut
Edit: http://overnetlinks.netfirms.com/images/hitman.gif , kanske inte 😉
December 5, 2001
Mathias wrote: [quote=Sardaukar][quote=Mathias]Så här tråkigt har jag...
Du har glömt mig 🙁
Jag lägger in dig senare för det kommer bli en omröstning på alla avatars som finns där.
Men de e ju min som är snyggast
2 Guest(s)