July 11, 2002
Mitt rum är verkligen riktigt fult, då snackar vi [verkligen]FULT[/Verkligen]
Jag är tyvärr ingen estet och har inga smaker för färg förutom 3d grafik.
Mitt rum skiljer säg rätt så mycket från huset då det mesta är snyggt och stilrent.
Fast mitt rum har kritvita väggar och jerker (yäää) datorbord o inga blommor osv, och en hel datorjunk som bökar.
Så jag undrar om någon kan tipsa om en tidning, tv program som man kan skicka in bilder på sitt rum o vinna, och få professionellt inrett av en designer samt gratis möbler?
Skulle lätt kunna ta första priset :bok:
July 22, 2003
Smirnoff wrote: [quote=Blaxxor]Eller så köper du lite färg och blommor och snygga till själv 🙂 Billigare och roligare 😀
Man tackar inte nej om man är nästan garanterad o vinna :blink:
Nej det är sant, kan du inte ta kort och ladda upp så man får se ? 😀
Kan ju inte vara så himla fint om du nästan är helt säker på att vinna 😉
May 2, 2004
Zyrus wrote: Ni skulle ha min mor! Det går inte ha stökigt för hon är där minst en gång i veckan och dammsuger, torkar golvet och plockar upp skrot och kläder från golvet. Ganska störigt tycker jag!
e likadant me min farsa... fast han börjar tröttna... Han städa iof mitt rum idag.. 😀
Mullis... jag borde skicka upp farsan te dig nån gång.. =)
June 17, 2002
RoxL wrote: [quote=Zyrus]Ni skulle ha min mor! Det går inte ha stökigt för hon är där minst en gång i veckan och dammsuger, torkar golvet och plockar upp skrot och kläder från golvet. Ganska störigt tycker jag!
e likadant me min farsa... fast han börjar tröttna... Han städa iof mitt rum idag.. 😀
haha..=) Jo.. skulle sitta fint.. han får fan komma hit o städa innan jag dumpar lägenheten.. den saken e ju klar... 8) annars får jag den aldrig godkänd av hyresväden...
May 2, 2004
MULLVADEN wrote: [quote=RoxL][quote=Zyrus]Ni skulle ha min mor! Det går inte ha stökigt för hon är där minst en gång i veckan och dammsuger, torkar golvet och plockar upp skrot och kläder från golvet. Ganska störigt tycker jag!
haha..=) Jo.. skulle sitta fint.. han får fan komma hit o städa innan jag dumpar lägenheten.. den saken e ju klar... 8) annars får jag den aldrig godkänd av hyresväden...
Hehe.. eller så dumar du den till snubben som bor med dig.. Hoppas ha inte e på NH bara..=) d e juh bara att dra dan innan han typ.. =D
June 17, 2002
RoxL wrote: [quote=MULLVADEN][quote=RoxL][quote=Zyrus]Ni skulle ha min mor! Det går inte ha stökigt för hon är där minst en gång i veckan och dammsuger, torkar golvet och plockar upp skrot och kläder från golvet. Ganska störigt tycker jag!
Hehe.. eller så dumar du den till snubben som bor med dig.. Hoppas ha inte e på NH bara..=) d e juh bara att dra dan innan han typ.. =D
Jo.. men han slutar en månad innan mig...=) so thats a problem...
1 Guest(s)