April 20, 2002
Jag ger också upp, förstår inte vad som menas.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
December 31, 2002
Vitamin-C wrote: [quote=Izomatic][quote=Vitamin-C]ni borde läsa biblen oftare. på noaks ark fanns två av varje ras. en altså en av varge kön i varje ras. en av varje ras är ond. gissa vilken?
Har aldrig läst bibeln och så kommer det att förbli 😀
aah! du har 666 inlägg :cy: :cy:
:rollsmile:
Jag förstår inte heller skämtet. Antar att du syftar på kvinnorna/honorna?
Du nu vet jag en sak, vissa ord är onda Vaddå onda ord?
May 10, 2002
Tobi-Wan kenobi wrote: Antar att du syftar på kvinnorna/honorna? [/b]
det första som kom upp i huvudet på mig
fast då kanske det är något om man säger det så menas det at eftersom man själv är en man så är man ond och inte kvinnorna, nu har jag målat in mig i ett hörn igen :bgrin:
May 17, 2004
Tobi-Wan kenobi wrote: [quote=Vitamin-C][quote=Izomatic][quote=Vitamin-C]ni borde läsa biblen oftare. på noaks ark fanns två av varje ras. en altså en av varge kön i varje ras. en av varje ras är ond. gissa vilken?
aah! du har 666 inlägg :cy: :cy:
:rollsmile:
Jag förstår inte heller skämtet. Antar att du syftar på kvinnorna/honorna?
Du nu vet jag en sak, vissa ord är onda Vaddå onda ord?
påstår du att jag är dåligt i svenskan? det är jag
June 5, 2004
Izomatic wrote: [quote=Vitamin-C]ni borde läsa biblen oftare. på noaks ark fanns två av varje ras. en altså en av varge kön i varje ras. en av varje ras är ond. gissa vilken?
Skriva det där om bibeln på inlägg 666 kan inte båda gott...
July 4, 2003
Hajjar inte heller hur bra skämtet är :p
Som många andra så kommer bibeln vara en bok jag aldrig läser. Hajjar heller inte vilken av de två som skulle vara ond :p
666 The Number of The Beast!
Hell Yeah! 😉
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
Nord wrote: Hajjar inte heller hur bra skämtet är :p
Som många andra så kommer bibeln vara en bok jag aldrig läser. Hajjar heller inte vilken av de två som skulle vara ond :p
Hell Yeah! 😉
Men bibelcitat skriver du??
Om än på Engelska.
*Edit*
Jag fattar inte heller poängen..
Månne vara att kvinnan är ond, iom att hon åt först av frukten från vishetens träd..Ormens fel..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
June 5, 2004
ilg@dd wrote: [quote=Nord]Hajjar inte heller hur bra skämtet är :p
Hell Yeah! 😉
Om än på Engelska.
Står "Hell Yeah!" med i bibeln?
Måste ta meig en tiit, verkar ha blivit ganska så uppdaterade dom där...
azN- wrote: [quote=ilg@dd][quote=Nord]Hajjar inte heller hur bra skämtet är :p
Hell Yeah! 😉
Om än på Engelska.
Står "Hell Yeah!" med i bibeln?
Måste ta meig en tiit, verkar ha blivit ganska så uppdaterade dom där...
Inte det, men däremot 666 the number of the beast..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
August 7, 2003
Vadå ord? Du måste ju för faaaan formulera dig mer stringent 😉
-"Vissa människor är onda"
-"Vilka?"
-"En av varje ras som Noak tog med på arken"
Fast står det att Noak tog med sig massa andra raser på båten egentligen? Var det inte "endast för Judar och djur"? (Jag har alltid undrat vad djuren åt ifall de inte åt varandra)
Förresten är hela frågan om vad som är en "ras" eller inte så mysko. Jag läste i illustrerad vetenskap (som jag tror lite mer på än bibeln) att skillnaden genetiskt på vilka människor som helt på hela jorden än betydligt mindre än på två gorillor som bor i samma skog i Afrika. Alltså, vi som art är mycket mer släkt med varandra och skiljer mycket mindre genetiskt än väldigt många andra arter. Det beror på att vi är såpass ung som art betraktat.
April 20, 2002
Alltså det vi reagerar på är att du använt ordet 'ord' då du skrev "vissa ord är onda"
vad menar du att vissa ord är onda?
och hur får du ihop det till något roligt?
'I just dont get it dude'
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
3 Guest(s)