February 27, 2003
Tjenare allihopa! TÀnkte bara sÀga att Torsdag 13/11 kl. 22.00 pÄ Tv3 blir det Insider.. För dom som inte vet vad det Àr kan ni kolla http://www.insider.tv3.se.
Hursomhelst sÄ kommer det att handla om....
I tredje akten av Insider granskas datorbranschen. En dator lÀmnas in pÄ en rad servicebutiker för att undersöka om konsumenterna luras till mer kostsamma reparationer Àn nödvÀndigt. Resultatet Àr nedslÄende. Flera servicebutiker vÀljer att utföra onödigt dyra eller helt meningslösa reparationer .
Eftersom det e sĂ„ mkt "datamĂ€nniskor" hĂ€r sĂ„ tĂ€nkte jag bara rekommendera đ
June 3, 2001
Tidigt..
Jag skapade en likadan trĂ„d i torsdags. đ
November 4, 2001
Tur att vi inte behöver uppleva sĂ„nt đ
"Together we stand strong"
Jag var inne pÄ Vasa Data som det hette dÄ. Och dÄ var det nÄn gammal tant som hade lÀmnat in en laptop och var dÀr och hÀmtade den. Det kostade 200kr för en felsökning och det enda han sa för 200kr var "Det var ett allmÀnt fel".
October 7, 2002
chrippaz wrote: Tur att vi inte behöver uppleva sĂ„nt đ
"Together we stand strong"
Jag var inne pÄ Vasa Data som det hette dÄ. Och dÄ var det nÄn gammal tant som hade lÀmnat in en laptop och var dÀr och hÀmtade den. Det kostade 200kr för en felsökning och det enda han sa för 200kr var "Det var ett allmÀnt fel".
Det dĂ€r var en rent usel felsökning. Att det var fel pĂ„ skiten hade ju tanten kommit pĂ„ sjĂ€lv. đ Hade jag varit datorhandlare hade jag nog sett till att sĂ€ga "Ledsen, hittade inte felet, du slipper betala felsökningsavgiften" eller nĂ„t... đ
3 Guest(s)