March 10, 2002
the_proffs wrote: [quote=Dehman]Men orka sova 4 timmar sen gå till skolan, då är man helt död när man kommer dit.
jag måste typ sova 10timmar för att komma upp ur sängen 😀 (vet jag är övertrött)
Hehe, jag måste ställa min väckar klocka på helgerna också, annars hade jag sovit hela dagarna. Inte för att jag vaknar av väckarklockan men ändå.
De andra i huset kommer och skriker på mig då. 😀
December 5, 2001
Dehman wrote: Men orka sova 4 timmar sen gå till skolan, då är man helt död när man kommer dit.
hmm för mig är det tvärtom...jag har svårare att komma upp om jag sover länge, däremot kan tröttheten börja kännas framåt eftermiddagen. Hur som helst. Jag har skitit i att sova i överhuvudtaget när jag varit tvungen att göra färdigt skolarbeten så det ska nog inte va några problem. Men men som sagt man kan ju spela in annars
March 10, 2002
Sardaukar wrote: [quote=Dehman]Men orka sova 4 timmar sen gå till skolan, då är man helt död när man kommer dit.
hmm för mig är det tvärtom...jag har svårare att komma upp om jag sover länge, däremot kan tröttheten börja kännas framåt eftermiddagen. Hur som helst. Jag har skitit i att sova i överhuvudtaget när jag varit tvungen att göra färdigt skolarbeten så det ska nog inte va några problem. Men men som sagt man kan ju spela in annars
Mjo, men jag har inte bredband så jag har inget att göra när jag är vaken så länge. :cy:
1 Guest(s)