January 15, 2004
Hub wrote: Sen det dära med darwismen... Survival of the fittest eller vad det nu heter, vad har det med intelligens att göra? Jag menar, hur många biffar är med i mensa?
Dåligt skämt eller fel uppfattning av ordet i det här sammanhanget? 😛
fitted - lämpad, lämplig, rustad
January 22, 2002
skiroy wrote:
Edit:: Förövrigt finner jag Uppdrag Granskning många gånger bättre än det betydligt mer "populistiska" Insider.
Kan hålla med dig så länge den där j*vla Janne Josefsson håller sig därifrån. Mer självgod människa än honom får man leta efter. Snacka om att göra sig ett namn på andra olycka och att vinkla repotage...
November 4, 2001
Jag tycker programmet var mycket bra. Det var jäkligt fult att höra hur dom snackade inne på "företaget" när robban var utanför...
"åååh, jääävla robert aaarschberg" 😀
Men ärligt talat... vart är vårt samhälle påväg?
En snubbe tar bilnycklarna från en man som helt uppenbarligen är påväg att köra bil. Denna man har inget körkort (vilket mer än väl borde räcka som skäl att ta nycklarna), han är sannolikt drogpåverkad och har precis setts köra vårdslöst genom stan.
Vad händer? Jo, TROTS att denna man blivit dömn FLERA gånger innan för bland annat olovlig körning, så ställer sig polisen på hans sida?????
Den stackars snubben som försökte förhindra detta åker på 30 dagsböter och killen UTAN körkort FÅR TILLBAKA BILEN OCH KÖR FRÅN STATIONEN??? OMFG!
Inte nog med det så sitter ändå något offer till polischef och försvara polisens agerande, trots att bevis lagt fram att mannen bokstavigt talat hämtat bilen och kört hem utan körkort.
Jag blir fantamej mörkrädd!
December 4, 2002
Haha joo Robban är skön han 😀 Riktigt härligt när han fick dricka sig riktigt berusad och sedan visa hur de går när man försöker köra bil, kan inte sluta skratta åt de 😛 Skönt var de även när han konfronterade den där pedofilen när denne trodde han skulle träffa en unge hahaha
January 28, 2003
Vilken värld lever ni i egentligen???
Robert Achberg är för i helvete den största skitsnackaren vi har i detta avlånga land, men dessvärre så tror ju vissa att allt han säger är sant och tycker att "journalistiken" han bedriver är trovärdig. Och det bästa är att han inte ALLS vinklar det åt vänster hela tiden...
January 5, 2002
http://www.balticinkasso.com/robban/
Apropå Robban 🙂
July 11, 2002
Sveriges motsvarighet till Michael Moore 8)
Han bedriver ungefär samma sorts journalistisk, fast den stora skillnaden är att Moore jagar Bush och vapensyndare medans Achberg försöker ställa till svars samhället/de kriminella.
Tycker att Achberg är värd cred, med tanke att många kriminella organisationer vill bli av med han.
Baltic Inkasso: är det ett skämt eller?
December 3, 2003
altså egentligen bluffar de ju inte, bara inte berättar hela sanningen, de lägger ju verkligen ut annonserna i katalogen, även om annonsen trycks 5 ggr och de tar betalt för alla utan o säga det och att dom kanske inte använder helt sjyssta metoder när de säljer annonserna...och föresten, typerna där inne skulle nog blivit sura på han me dolt kamera om dom visste om det 🙄
1 Guest(s)