January 23, 2003

har legat i sängen med ögonen fast och andats i 1 tim
enda jag sett är svart och enda jag hört är "tick, tack" och min egen andning.
VILL SOVA men det går fan inte, har läst några topics på NordicHardwares forum och ska försöka för tredje gången snart...
Nån annan som lider?
---
edit: 1 timme senare ungefär
är nu på mitt fjärde försök, kan fortfarande inte somna, det är inte för att där är för hett, för tempen är helt ok, mest irriterande är att kompisen sover som en stock å ja KAN INTE SOMNA, får väl sitta uppe tills jag kollapsar då
June 27, 2003

Slå av datorn tidigare på kvällen. Jag har märkt att om man slår av datorn tidigare på kvällen så tar det ett par-tre timmar innan koncentrationen släpper och man blir sömnig. Somnar man innan kl 24.00 så känner man sig mycket piggare morgonen efter också. Svårigheten är ju dock som du säger, att somna.
April 25, 2003

June 28, 2001

-Eagl3 wrote: lol whinar du för att du inte kan somna efter ynka 1 timme? och sen 2 timmar? ja har fan legat en hel natt utan o kunna somna.. d e inte kul. man blir typ tokig o börjar slå i väggen
true
att läsa en bok fungerar för att man rör ögonen på samma sett som dom rör sig själva när man drömmer, så man lurar hjärnan på det viset.
men är du inte trött så är det ingen ide' att ens försöka sova, inträffar det ofta så rekomenderar jag en promenad ca 1-2 timmar innan du ska sova, då tröttar man ut hjärnan lite med alla sinnesintryck man får.
1 Guest(s)