June 3, 2001
Kommer ni ihåg?:
https://www.nordichardware.se/.....09377.html
Iallafall..
Hon ringde idag vid 3-fikat.
Det är ju lite kul att en tjej man mött via nätet verkligen ringer till en. 🙂
Vi snacka kanske en 4-5 minuter sådär.
Märkte direkt att hon lät lite konstig på rösten.
Hon fråga om jag hade tjej å så.
Jag sa att jag dejta någon och kanske inte ville sabba det. Lite ljug men det får man göra ibland.
Ville inte totaldissa henne.
Efter några minuter så piper det till i min mobil och hon har smsat.
Jag är jättelessen och att hon ville ha mig på stört. Å att hon skulle ta en kniv och skära sig i armarna. :cy: 😮
Fan jag blev ju skiträdd.
Nu sitter jag här och är orolig.
Man vet ju aldrig vad en sådan människa kan ta sig till.
Vet inte va jag ska ta mig till nu.
June 28, 2001
jesus fucking christ, då vill hon ha uppmärksamhet.
spela tuff och ring upp med en arg röst o säg att hon inte ska säga så! och om hon vill träffa dig så får hon allt ta o skärpa sig.
trust me, vill hon se dig så rätar hon ut sig.
dom gillar när man är lite hård oxå (på mer än ett ställe)
November 14, 2003
Jag skrev ett riktigt långt inlägg men min webbläsare kraschade sig och allt försvann. 🙁
Ring upp henne och trösta henne, du vill väl inte ha någon som skär sig på ditt samvete? Det är tråkigt att mitt långa inlägg försvann men jag hoppas att den lilla vägledning jag ger dig i alla fall är något.
Det är lite ironiskt att du i ditt första inlägg hade vin och gåvor i tankarna och sedan så visade det sig att den bästa presenten kanske skulle ha varit nya rakblad.
June 28, 2001
Balor wrote: Jag skrev ett riktigt långt inlägg men min webbläsare kraschade sig och allt försvann. 🙁
Ring upp henne och trösta henne, du vill väl inte ha någon som skär sig på ditt samvete? Det är tråkigt att mitt långa inlägg försvann men jag hoppas att den lilla vägledning jag ger dig i alla fall är något.
Det är lite ironiskt att du i ditt första inlägg hade vin och gåvor i tankarna och sedan så visade det sig att den bästa presenten kanske skulle ha varit nya rakblad.
nej nej förfan, inget fjollilgt tröstmeseri !
det är det dom har vänninor till, inte vill man bli placerad bland hennes tjejkompisar inte.
alla som har växt upp som en nörd vet att "bad boys" alltid får brudarna, det är den hårda stilen som gäller alltså.
November 26, 2002
Mind wrote:
det är det dom har vänninor till, inte vill man bli placerad bland hennes tjejkompisar inte.alla som har växt upp som en nörd vet att "bad boys" alltid får brudarna, det är den hårda stilen som gäller alltså.
Ja, det är ju helt perfekt, en flicka som har så dåligt självförtroende att du kan hantera henne hur du vill :banghead:
November 14, 2003
Mind wrote:
det är det dom har vänninor till, inte vill man bli placerad bland hennes tjejkompisar inte.alla som har växt upp som en nörd vet att "bad boys" alltid får brudarna, det är den hårda stilen som gäller alltså.
Jag är ledsen polarn men i den verkliga världen så finns det faktiskt någonting som heter medmänniskor där folk faktiskt har personliga problem och känslor.
Vad är mest sannolikt att hon faktiskt har en depression och skär sig själv eller att hon av någon underlig anledning skulle hitta på något så allvarligt som en depression för att lura honom?
Personligen så tror jag mer på det första alternativet och det tror jag att du också gör om du tänker efter lite. Varför ta chansen att hon faktiskt kan göra illa sig själv och att hon faktiskt mår dåligt? Jag vet inte vilken "skola" du tror att det är du tillhör men jag vet i all fall att jag tillhör den som heter medmänsklighet.
June 3, 2001
zubbe wrote: Nu får vi nog sakta ner och spola tillbax, har ni träffats? hur gick det? gillade du inte henne?
Det som är grejen..
Nej vi har inte setts.
Efter det där messet så fick jag ett annat.
Att hon var så kär i mig att hon inte visste vart hon skulle ta vägen.
skinner: Samma som mig, 24.
3 Guest(s)