June 28, 2001
zubbe wrote: [quote=Mind]
nej nej förfan, inget fjollilgt tröstmeseri !
det är det dom har vänninor till, inte vill man bli placerad bland hennes tjejkompisar inte.alla som har växt upp som en nörd vet att "bad boys" alltid får brudarna, det är den hårda stilen som gäller alltså.
Ja, det är ju helt perfekt, en flicka som har så dåligt självförtroende att du kan hantera henne hur du vill :banghead:
nja, nu tog du la i lite väl mkt.
vad jag menar är att en man ska endå vara en man och inte en väninna.
Balor wrote: [quote=Mind]
nej nej förfan, inget fjollilgt tröstmeseri !
det är det dom har vänninor till, inte vill man bli placerad bland hennes tjejkompisar inte.alla som har växt upp som en nörd vet att "bad boys" alltid får brudarna, det är den hårda stilen som gäller alltså.
Jag är ledsen polarn men i den verkliga världen så finns det faktiskt någonting som heter medmänniskor där folk faktiskt har personliga problem och känslor.
Vad är mest sannolikt att hon faktiskt har en depression och skär sig själv eller att hon av någon underlig anledning skulle hitta på något så allvarligt som en depression för att lura honom?
Personligen så tror jag mer på det första alternativet och det tror jag att du också gör om du tänker efter lite. Varför ta chansen att hon faktiskt kan göra illa sig själv och att hon faktiskt mår dåligt? Jag vet inte vilken "skola" du tror att det är du tillhör men jag vet i all fall att jag tillhör den som heter medmänsklighet.
förvuxen fjortis vill jag påstå.
ingen vettig människa påstår att dom ska ta livet av sig om dom inte träffas.
om hon får EN chans och sumpar den så är det en [Next] stämpel på direkten.
February 4, 2003
Håller helt och hållet med Mind och Jason. Ingen normal person säger att hon tar livet för sig, på grund av en person hon aldrig träffat.
Det är bara ren rop på uppmärksamhet. Och det är inget Gueno bör ta sig an. Han är ingen psykolog. Och dagens tjejer är hejare på att snacka "bullshit" om hur dåligt de mår hit och dit. De vet hur man lindar en runt ett finger.
Det är ofta ett spel från deras sida. Och det är the "good guys" som går på det.
March 5, 2002
whak wrote: [quote=Fackamato]
VARFÖR vill du ha en bild på henne? En till .jpg-flickvän eller? 😮
Gueno snackar "så mycket" om sina dater hit och dit, så tänkte om man kunde få se någon av dem någon gång.
Så du tänkte att han skulle ringa upp henne, fråga "får jag lägga ut en bild på ditt ansikte på internet?" ?
June 3, 2001
skinner wrote: Fan vad avis jag är på farsan. Han är i München och testar bilar åt BMW 🙁
Fråga om han vill adoptera mig.
Farsan åkte med nya M5:an förra veckan.
Tur att han hade öronen annars skulle huvet gått av på honom av det enorma smilet. :bgrin:
Tillbaka till ämnet..
Jag har nu försökt förklarat att jag vill bygga vidare på förhållandet med den andra tjejen (som egentligen inte finns.. än), hon verkar förså.
Nu kan jag sova gott i natt.
Edit:
Eller jo.. den andra tjejen finns...
Träffa henne i sommras under RIXFM festivalen i Stockholm.
Har försökt locka henne flera gånger men hon är iskall. :bgrin:
Nu är hon mer en tjejkompis som man kan berätta allt för.
March 15, 2002
davidhellmyrs wrote: Håller helt och hållet med Mind och Jason. Ingen normal person säger att hon tar livet för sig, på grund av en person hon aldrig träffat.
Det är bara ren rop på uppmärksamhet. Och det är inget Gueno bör ta sig an. Han är ingen psykolog. Och dagens tjejer är hejare på att snacka "bullshit" om hur dåligt de mår hit och dit. De vet hur man lindar en runt ett finger.
Det är ofta ett spel från deras sida. Och det är the "good guys" som går på det.
Visst är det så men det skulle ju också kunna vara en person som faktiskt mår dåligt. Personligen så skulle jag ivf ha svårt att leva med vetskapen att man hade kunnat förhindra en person från att skada sig själv och sedan inte gjort någonting. Visst man kanske blir utnyttjad men vf, better safe then sorry.
January 12, 2004
Ni sopprötter som tycker att hon bara är en fjolla som vill ha uppmärksamhet, är ni beredda att ta den chansen?
Hur kan ni veta att hon eller någon annan inte menar allvar?
Tjejer i tonåren är överrepresenterade när det gäller självmordsförsök och att må verkligt dåligt.
Att bara vifta bort dom kan vara en katastrofal handling.
Men ni har rätt i det att Gueno inte ska försöka reda upp det, han har varken kunskap eller kompetens, och även om han hade det så skulle han inte vara lämplig att sköta det pga att han är inblandad.
Även om det är en tjej som söker uppmärksamhet så kan det sluta illa.
Dom brukar flytta gränerna för varje gång dom drar i gång det hela.
September 5, 2001
Gueno wrote: Kommer ni ihåg?:
https://www.nordichardware.se/.....09377.htmlIallafall..
Hon ringde idag vid 3-fikat.
Det är ju lite kul att en tjej man mött via nätet verkligen ringer till en. 🙂Vi snacka kanske en 4-5 minuter sådär.
Märkte direkt att hon lät lite konstig på rösten.
Hon fråga om jag hade tjej å så.
Jag sa att jag dejta någon och kanske inte ville sabba det. Lite ljug men det får man göra ibland.
Ville inte totaldissa henne.
Efter några minuter så piper det till i min mobil och hon har smsat.
Jag är jättelessen och att hon ville ha mig på stört. Å att hon skulle ta en kniv och skära sig i armarna. :cy: 😮
Fan jag blev ju skiträdd.Nu sitter jag här och är orolig.
Man vet ju aldrig vad en sådan människa kan ta sig till.Vet inte va jag ska ta mig till nu.
Ring polisen och berätta allt. Så får dom ta tag i det.
Vare sig hon fejkar eller vill ha uppmärksamhet tycker jag när någon hotar/hotas till livet bör man ta det allvarligt.
1 Guest(s)