October 31, 2003
Men Gueno är du http://www.bbc.co.uk/comedy/fa.....duke.shtml Eller? Trimma din bil och lämna flickorna ifred! =;
February 4, 2003
Just därför bör han ignorera henne i ett tidigt skede (om det nu inte hade varit löst ändå)
Desto mer man pratar med såna personer desto mer "pågångna" blir dem. Det hjälper oftast inte.
Och att de tar livet av sig för en person de aldrig mött och pratat lite med över internet är inte särskillt trovärdigt. Men om man fortsätter relationen och därmed kompremisar så anser jag att man bygger upp någonting som inte finns. Och det tror jag är värre. För då kanske hon blir mer sårad i slutändan och därmed då blir mer "benägen att göra sig illa".
Det beror helt enkelt på personen. Men detta fallet tycker jag verkar vara helt klart ett "söka uppmärksamhet fall". Och då ska man defenetivt inte fortsätta en sån relation! Det är bara säga att det är slut, det funkar inte.
Och det har ju Gueno lyckats med. Med lite vita lögner, som ingen dör utav. Bra gjort 😛
November 27, 2003
obelix wrote: Ni sopprötter som tycker att hon bara är en fjolla som vill ha uppmärksamhet, är ni beredda att ta den chansen?
Hur kan ni veta att hon eller någon annan inte menar allvar?
Tjejer i tonåren är överrepresenterade när det gäller självmordsförsök och att må verkligt dåligt.
Att bara vifta bort dom kan vara en katastrofal handling.Men ni har rätt i det att Gueno inte ska försöka reda upp det, han har varken kunskap eller kompetens, och även om han hade det så skulle han inte vara lämplig att sköta det pga att han är inblandad.
Även om det är en tjej som söker uppmärksamhet så kan det sluta illa.
Dom brukar flytta gränerna för varje gång dom drar i gång det hela.
Tack för dom orden.
Gueno: starkt gjort att reda upp det. Very nice! Många blommor kommer på posten 😉
//Andreas
December 24, 2002
Nu ska farbror jonte lära er vett!!
vad är det ni inte förstår.. om hon nu va så deprimerad att hon ville ta livet av så så skulle hon gjort för länge sen.. inte sitta o snacka om det.. för det gör man bara om man vill ha snutte o uppmärksamhet..
en fullvuxen fjortis som denna finns det gott om.. men det är absolut inte äns 1 promille av dem som verkligen tar livet av sig... det är antagligen större chans att hon dör genom att sitta bredvid dig i beemern än att hon tar livet av sig..
sluta fjolla dig nu.. be henne dra.. säg att du vuxit ifrån sånna fjortisbrudar..
October 31, 2003
Gueno wrote: Lite sent men..
Hon är redan borta ut mitt liv.Nu har jag en anann. 🙂
Haft kontakt med henne sedan i sommras.
Han har några på lager
Me, (insert GUENO)(the thirteenth Duke of Wybourne), at ladyfest, surrounded by wimmin, with my reputation, has no one thought of the consequences....
June 3, 2001
Helve...
Idag ringde hon igen.
Det var ett nytt nummer så jag visste inte vem det var så jag svarade av ren nyfikenhet.
Iallafall... hon tyckte att vi kunde ses i morrn som kompisar (jag har ju min påhittade flickvän).
Efter lite snacka gick jag väll med på en fika.
Nu har jag fetångest. :arg:
Jag fixar inte att dissa folk.
Skitjobbigt.
Vad ska jag skylla på?
Att skylla på saker hela tider funkar inte.
May 19, 2003
Gueno wrote: Nu ringde hon igen! 😮
Jag tryckte bort det.
Jag fixar inte detta.Jag ska ge fan i att svara i framtiden om det inte är ett nummer jag känner igen.
Å regel nummer 1: Ge INTE nummret till nån ni inte har träffat speciellt om hon/han verkar lite... underlig!
Hehe, tycker detta är lite kul jag 😛
Paranoida Gueno och hans tjejer.
5 Guest(s)