Inte bra alls. [Tjejproblem] *Update*|Page 4|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Inte bra alls. [Tjejproblem] *Update*
Death On Wings
Member
Medlem
Forum Posts: 5938
sp_UserOfflineSmall Offline
855409
March 8, 2005 - 9:13 pm
sp_Permalink sp_Print

Hur Gueno ? Hur lyckas du få i stort sett allt att gå åt helvete så fort det handlar om tjejer ? 😀

Har skrattat så tårarna rinner av alla dina tjejproblems trådar och de slutar ju aldrig popa upp 😛

Om man lever lite längre för varje skratt man får så kommer du snart göra mig odödlig.

Gueno
Member
Medlem
Forum Posts: 9881
855418
March 8, 2005 - 9:22 pm
sp_Permalink sp_Print

Roligt att man gör någon glad då..

Farbror
Member
Medlem
Forum Posts: 2275
855426
March 8, 2005 - 9:34 pm
sp_Permalink sp_Print

Seriöst dissa hela iden och gå underjorden(aka sitt framför datorn i 1 vecka eller så)...
Dissa fika genom att bara inte komma eller svara i telefon eller på nätet = total dissa och låt henne begå självmord(knappast att man gör över att nån man bar snackat med över i-net liksom)....

makhra
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 568
855427
March 8, 2005 - 9:35 pm
sp_Permalink sp_Print

Gueno wrote: Roligt att man gör någon glad då..

Fortsätt med det, vi tycker såklart alla synd om dig men inser att du är bra på att kludda till med med kvinnfolket... 😉

Snorch
Member
Medlem
Forum Posts: 8881
855429
March 8, 2005 - 9:44 pm
sp_Permalink sp_Print

Visst är väl tragiskt att du aldrig lyckas men det är verkligen mycket underhållande läsning.. :bgrin:

Nä me allvarligt, tror inte hon kommer begå nå självmord bara för att du skiter i henne.
Hur ofta har man inte hört om, tjej speciellt, som pratar om att ta livet av sig jämt men aldrig gör det? Vet då inte en enda av alla små bitches som snackat om de och även gjort det..
Däremot de som begår självmord brukar ju vara allmänt deprimerad m.m. och inte riktigt prata om det.. (enligt egna erfarenheter)..

Tindy
Member
Medlem
Forum Posts: 5044
855442
March 8, 2005 - 9:59 pm
sp_Permalink sp_Print

Snorch wrote: Visst är väl tragiskt att du aldrig lyckas men det är verkligen mycket underhållande läsning.. :bgrin:

Nä me allvarligt, tror inte hon kommer begå nå självmord bara för att du skiter i henne.
Hur ofta har man inte hört om, tjej speciellt, som pratar om att ta livet av sig jämt men aldrig gör det? Vet då inte en enda av alla små bitches som snackat om de och även gjort det..
Däremot de som begår självmord brukar ju vara allmänt deprimerad m.m. och inte riktigt prata om det.. (enligt egna erfarenheter)..

Mitt ex snackade hela tiden om att ta självmord (Hon var en av alla dessa fjortisar som skär sig i armarna och lyssnar på Kent).
Efter ett tag tröttnade jag, och gav henne ett paket rakblad.
Jag sade till henne att ta livet av sig nu, eller sluta tjata.
Hon slutade förvisso inte tjata, men hon tog fan inte livet av sig.

Ett tips;
Följ efter henne en kväll, gå upp bakom henne och håll fast henne. Viska sedan; "Nu ska du döööö...." och kolla hur hon reagerar.
Vill hon dö gör hon inget motstånd.

Förlåt, jag är trött.
Hoppas att alla fattar att det inte var seriöst.

Snorch
Member
Medlem
855453
March 8, 2005 - 10:12 pm
sp_Permalink sp_Print

Tindy wrote: [quote=Snorch]Visst är väl tragiskt att du aldrig lyckas men det är verkligen mycket underhållande läsning.. :bgrin:

Mitt ex snackade hela tiden om att ta självmord (Hon var en av alla dessa fjortisar som skär sig i armarna och lyssnar på Kent).

Ett tips;
Följ efter henne en kväll, gå upp bakom henne och håll fast henne. Viska sedan; "Nu ska du döööö...." och kolla hur hon reagerar.

Förlåt, jag är trött.

Mm känner en tjej jag också som i somras, tror jag, höll på att tjata om de hela tiden och när de var en fest i några lägenheter så var hon ju ännu värre när hon hade fått i sig lite sprit, och hon skulle då självklart hoppa ut från tredje våningen. Och hon stod där i fönstret och tyckte så synd om sig själv när en kille sa till henne "men hoppa då så vi slipper ditt jävla tjat", och vet ni vad hon gjorde? Jo hon hoppa.. när skoja hon blev alldeles tyst och sedan klev hon ner från fönstret och sen dess har hon väl vart lite normalare iaf och lever än gör hon..
lite dåligt skämt där men..

nomic
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1347
855483
March 8, 2005 - 10:49 pm
sp_Permalink sp_Print

Snorch wrote: [quote=Tindy][quote=Snorch]Visst är väl tragiskt att du aldrig lyckas men det är verkligen mycket underhållande läsning.. :bgrin:

Ett tips;

Förlåt, jag är trött.

Mm känner en tjej jag också som i somras, tror jag, höll på att tjata om de hela tiden och när de var en fest i några lägenheter så var hon ju ännu värre när hon hade fått i sig lite sprit, och hon skulle då självklart hoppa ut från tredje våningen. Och hon stod där i fönstret och tyckte så synd om sig själv när en kille sa till henne "men hoppa då så vi slipper ditt j**la tjat", och vet ni vad hon gjorde? Jo hon hoppa.. när skoja hon blev alldeles tyst och sedan klev hon ner från fönstret och sen dess har hon väl vart lite normalare iaf och lever än gör hon..
lite dåligt skämt där men..

haha soft humor! Inget som lite Galghumor 😉

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
Forum Posts: 10810
855495
March 8, 2005 - 11:12 pm
sp_Permalink sp_Print

Snorch wrote: Visst är väl tragiskt att du aldrig lyckas men det är verkligen mycket underhållande läsning.. :bgrin:

Har du många bekanta som begått självmord??
En bekant till mej pratade ofta om det, det slutade med att han sköt sej i huvet..

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

Snorch
Member
Medlem
855504
March 8, 2005 - 11:38 pm
sp_Permalink sp_Print

ilg@dd wrote: [quote=Snorch]Visst är väl tragiskt att du aldrig lyckas men det är verkligen mycket underhållande läsning.. :bgrin:

Har du många bekanta som begått självmord??
En bekant till mej pratade ofta om det, det slutade med att han sköt sej i huvet..

Njao inte närstående men tillräckligt.. han hade mått dåligt väldigt pga av lite alltmöjligt en längre tid, men sen verka saker komma till rätt och han sa själv att han mådde bättre och att allt skulle orda sig, och det tyckte ju alla omkring honom var bra, men hur som helst en vecka senare hängde han sig..

MoparPower
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1613
855517
March 9, 2005 - 12:52 am
sp_Permalink sp_Print

Ni vet väl att en deprimerad människa verkar mer glad när de ska begå själmord, när de har bestämt sig på riktigt alltså. Själmord är väl en skamlig sak vad jag har förstått, inget man basunerar ut direkt.

EDIT:

Tindy wrote: Ett tips;

:)R :)R :)R Du är en härligt sjuk varelse

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 472
Currently Browsing this Page:
4 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL