February 21, 2003
Det finns tillfällen då saker man säger inte får bli fel. T ex när man snackar med tjejen man försöker få, första besöket hos flickvännens föräldrar eller på en anställningsintervju. I just nämnda situationer har jag faktiskt aldrig lyckats komma med en pinsam kommentar, men de kommer ändå när man minst anar 😀
Tänkte det vore kul att starta en tråd om saker ni sagt och då känt er extra klipska hehe. Den senaste jag drog var för några veckor sen, strax innan jag slutade på sommarjobbet. Jag och en arbetskamrat stod och diskuterade en drickaflaska som vi inte kände igen som stod i patientkylen:
Ingrid: "-Vet inte vems den är, men den är oöppnad iaf."
Jag: "-Jo, det var den imorse också." (no shit)
Ingrid: "-Gick du på Chalmers sa du?"
Jag kom ju direkt på vad jag sa så vi gapskrattade bägge två åt det hela. Inte så pinsam situation iofs, jag har nog förträngt de värsta
Så låt höra era kommentarer 😀
July 22, 2003
Ogrebeast wrote: Ingrid: "-Vet inte vems den är, men den är oöppnad iaf."
Jag: "-Jo, det var den imorse också." (no shit)
Ingrid: "-Gick du på Chalmers sa du?"
Haha den var inte så himla kul att uppleva kan jag tänka mig 😉 Kommer inte på nån just nu men det kanske kommer senare under dagen =)
June 28, 2001
ehehehe jag nöjer mig nästan att bara skratta åt dig =)
enda jag kan komma på var la i julas då min brorsas flickvän hadde gjort en marsipangris och jag inte såg var det var först så jag frågade ju självklart vad det var.
- en marsipangris svara hon.
jag - ahh, nu ser jag likheten.
- ..... !
10 sek senare 😮 Öh fan det var ju inte så jag mena !
grejen var ju det att jag menade att marsipangrisen liknade en gris efter en stunds iaktagelse , men det lät ju mer som att jag gämförde henne med en gris.
hon är typ lite torr och i 30års åldern så hon tog förmodligen åt sig lite där. (real bad move)
September 13, 2002
Gueno wrote: [quote=Mind]- en marsipangris svara hon.
- ..... !
Kommer själv inte på nån, kanske jag har försträngt allt(?).
Nu väntar vi bara på att CoLiC ska komma med det vinnande inlägget. 🙄
Han brukar alltid vara värst.
du e inte ensam om att vänta på det..
man har väl slängt ur sig fler än en såndäör idiotkommentar.
January 17, 2002
Gueno wrote: [quote=Mind]- en marsipangris svara hon.
- ..... !
Kommer själv inte på nån, kanske jag har försträngt allt(?).
Nu väntar vi bara på att CoLiC ska komma med det vinnande inlägget. 🙄
Han brukar alltid vara värst.
Njaa, jag vet inte om detta passar in här, men det är det närmase topicen jag kan hitta i huvet.
Jag var ute och fiskade med ett par kompisar då ett annat gäng ringde och sa att dom var ute på sjön dom med, och undrade om vi skulle fiska någe. Vi sa att vi redan var ute, och då började dom plötsligt vråla åt oss från andra sidan sjön. Jag som varit lite upptagen med att kroka på ett drag satte mig upp och såg en båt komma farande emot oss. Jag trodde det var dom, så när båten bara for förbi oss skrek jag nått i stil med "Hörrni, vafan sysslar ni med j**la idioter, här är vi!"... Det var nu självfallet inte dom, utan mina grannar... Dom andra satt halvt dolda i vassen ca 100 meter bort och gapskrattade.
Jag ska försöka komma på något med nära ämnet :bgrin:
February 21, 2003
CoLiC wrote: Jag var ute och fiskade med ett par kompisar då ett annat gäng ringde och sa att dom var ute på sjön dom med, och undrade om vi skulle fiska någe. Vi sa att vi redan var ute, och då började dom plötsligt vråla åt oss från andra sidan sjön. Jag som varit lite upptagen med att kroka på ett drag satte mig upp och såg en båt komma farande emot oss. Jag trodde det var dom, så när båten bara for förbi oss skrek jag nått i stil med "Hörrni, vafan sysslar ni med j**la idioter, här är vi!"... Det var nu självfallet inte dom, utan mina grannar... Dom andra satt halvt dolda i vassen ca 100 meter bort och gapskrattade.
Påminner om när jag var typ 11-12 år eller nåt och jag tyckte jag såg min kompis Jonny cykla på håll. Jag cyklade efter och skrek "Jonny, Jonny"! Men han vände sig inte om och fortsatte att cykla. Så jag trampade på ännu mer och fortsatte skrika ännu högre. Först när jag kom upp i jämnhöjd med honom så såg jag att det var nån annan. Så jag försökte rädda situationen genom att låtsas att jag menade någon annan längre fram och cyklade vidare och skrek "Jonny". Problemet var ju bara att det inte fanns någon framför. Undra vad den killen tänkte när det kommer en typ som cyklar förbi som en blådåre och gallskriker åt någon som inte syns till.
November 16, 2002
hmm svårt ämne men jag kan ju ta en som är halvskojj
vi satt o lirade rollspel(DoD) när Spel Ledaren plötsligt frågar mig vad är ditt civilSTÅND
och jag som inte riktig lyssna på vad han så och förövrigt rätt trött svarar på ren reflex 18cm rakt ut
SL o resten av medspelarna sitter och ASGarvar i 15-20 minuter efter det 😀
hmm....... det va nog roligare om man var där
vet inte hur många gånger man har klappat folk på axeln, ropat efter och jagat ifatt fel personer 😮 o sen stått där som en fån.
kommer inte på nått annat nu......hör av mig om jag gör det
November 26, 2002
haha, det påminner mig om en rolig kommentar.
Det är iofs ingen pinsam felsägning, men jag tar med den ändå.
För ett par år sen, i högstadiet, så var våran klass på besök på BUM, barn- och ungdomsmottagningen. Så efter en massa fåniga lekar, så delades klassen upp, killar och tjejer för sig, och så fick vi prata med nån snubbe om.. saker.
Så frågar han efter ett tag om vi visste vad genomsnittsstorleken för en erekterad penis var, varpå en av mina kompisar kläcker den oförglömliga kommentaren "11 cm hoppas jag".
Hela gruppen skrattade i flera minuter, och han vi pratade med försökte lugna ner oss och sade saker som "det är helt normalt i eran ålder, det är inget konstigt alls" och såna saker.
hehe.. fortfarande lika roligt.
November 4, 2001
Öwalls var ju klart bäst 😀
Min senaste var väll på planet till Madeira, mitt under flygningen verkar alla bli kissnödiga och ingen verkar förstå att det finns fler toaletter än den längst fram i planet, där jag sitter. Jag tar av mig hörlurarna och säger högt och tydligt "TUR SOM FAN ATT MAN INTE ÄR IMPOTENT!"
Ingen rör en min, och efter en sekund så förstår jag vad jag har sagt.
Jag menade förstås inkontinent, fast eftersom samma sak hände på hemvägen fick jag en möjlighet att uttrycka mig mer korrekt 😛
February 22, 2003
chrippaz wrote: Öwalls var ju klart bäst 😀
Min senaste var väll på planet till Madeira, mitt under flygningen verkar alla bli kissnödiga och ingen verkar förstå att det finns fler toaletter än den längst fram i planet, där jag sitter. Jag tar av mig hörlurarna och säger högt och tydligt "TUR SOM FAN ATT MAN INTE ÄR IMPOTENT!"
Ingen rör en min, och efter en sekund så förstår jag vad jag har sagt.Jag menade förstås inkontinent, fast eftersom samma sak hände på hemvägen fick jag en möjlighet att uttrycka mig mer korrekt 😛
HAHAHAHA! fan vad dom borde kollat snett på dig
July 8, 2003
Hmm, erkänner väl då. =)
Satt och pratade med min kompis föräldrar plus honom, hans en kompis och hans lillebror. Massa folk var det.
Jag sa:
"Tur att man inte behöver vara smart utan att man kan klara sig genom livet på sitt utseende."
Ingen sa något utan de bara satt och nickade. =)
March 20, 2003
Apropå förväxlingar med personer...
Detta var precis när nummerpresentatörer hade kommit (Nej, det har inte alltid funnits)
Såg att en polare ringde och tänkte givetvis skoja till det och gapade allt vad jag kunde
VAD I HELA HELVÉTET VILL DU DITT ÄCKLIGA SVIN!!!!!
Det var tyst ett tag sen svarade hans förskräckta mamma med pipig röst-
Ja...jag tänkte bara fråga om Andreas var där.........
Har inte gjort om det sen dess........
August 20, 2001
Pim_ wrote: Apropå förväxlingar med personer...
Detta var precis när nummerpresentatörer hade kommit (Nej, det har inte alltid funnits)
Såg att en polare ringde och tänkte givetvis skoja till det och gapade allt vad jag kundeVAD I HELA HELVÉTET VILL DU DITT ÄCKLIGA SVIN!!!!!
Det var tyst ett tag sen svarade hans förskräckta mamma med pipig röst-
Ja...jag tänkte bara fråga om Andreas var där.........
Har inte gjort om det sen dess........
Självklart bäst! ;9
2 Guest(s)