August 29, 2001
Det här internet som alla pratar om, vad är det för något? har hört något om ett nätverk av datorer som sträcker sig runt hela jorden!
detta låter helt absurdt!
om det nu skulle finnas något sådant skulle jag iaf inte använda det! det borde vara belagt med dödsstraff!
//
arg medborgare
March 1, 2001
Jag fick internet till min data för flera år sedan. Jag fick det tillsammande med et vitt modem. Inuti modemet finns en hårddisk som lagrar all information som finns på alla andra modemhårddiskar. Det är det som är internet.
Internet är farligt, det bidrar enbart till höga telefonräkningar, för när du minns anar ringer modemet upp en porrsever i indien och du pröjsar 20kr i minuten..FY!
Visse
March 20, 2001
On 2001-09-07 12:13, Det_Onda_Pappret wrote:
Det här internet som alla pratar om, vad är det för något? har hört något om ett nätverk av datorer som sträcker sig runt hela jorden!
om det nu skulle finnas något sådant skulle jag iaf inte använda det! det borde vara belagt med dödsstraff!//
arg medborgare
lr skottpengar på dom som använder det va?
April 9, 2001
On 2001-09-07 12:13, Det_Onda_Pappret wrote:
om det nu skulle finnas något sådant skulle jag iaf inte använda det! det borde vara belagt med dödsstraff!//
arg medborgare
Det_Onda_Pappret, du kan inte dra sånna skämt här, det krävs 70-talister för att förstå ironi (den ironiska generationen)
June 3, 2001
On 2001-09-07 18:39, totto wrote:
LOOOLL!!
Småpojkar!
Ni skulle varit med när internet inte va så utbrett, man fick ringa upp BBS:er över hela välden. Mindre roligt att sitta i dos och tanka! 😀
Det där kommer jag ihåg - jag och en kompis satt och drog hem 10 ****bilder, det tog "bara" en kvart eller nått på den tiden.
August 29, 2001
On 2001-09-07 12:53, jocke-s wrote:
Gomorgon har du nyss vaknat när du skrev detta mess eller. När du är inne på NH så använder du internet ifall du har missat det..
men ditt fläskberg! hört talas om ironi? slå upp det i en ordbok eller nått....
hahhahahahaha
[ Detta Inlägg ändrades av: Iceman den 2001-09-08 18:53 ]
1 Guest(s)